Pijn in pols

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Pinkie88, Jul 25, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

Dec 13, 2015
    3,747
    4,267
    113
    Dag dames

Herkent iemand dit of heeft iemand een idee of ik het aan de zwangerschap kan linken ?

Ik heb al meer dan twee weken pijn in mijn pols, ongeveer zo lang als ik HCG aan maak dus. Ik heb niks bijzonder gedaan met m’n pols, de pijn in het gewricht is gewoon komen opzetten en mindert amper.
    Het doet vooral pijn als ik m’n vingers beweeg, m’n pols heen en weer draai of als ik op m’n hand steun.

Mss staat het er volledig los van hoor, maar ik begon ineens te denken

2. mroz

mroz Bekend lid

Mar 11, 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ik had richting het eind van mn eerste zwangerschap erg last van de spier van mn duim maar mn pols zegmaar. Ben er toen mee naar de huisarts geweest en hij zei dat dit echt door de zwangerschap kwam, na de bevalling was het dan ook weg. Ik weet niet of het je hier ook al zo snel als jij last van kan hebben, maar zou kunnen lijkt me.

3. Wij2018

Wij2018 Actief lid

Jul 21, 2018
    465
    156
    43
    Female
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar iemand op de zwangerschapscursus die ik bij onze eerste volgde had het daar toen over en die bleek carpaal ttunnel syndroom te hebben.

Hoeft bij jou natuurlijk helemaal geen sprake van te zijn, maar wellicht even kijken of je symptomen herkend.

4. K00

K00 Niet meer actief

Hm ja... tunnelsyndroom. Maar ken het alleen van verder in de zwangerschap..dan hangt het geloof ik samen met vocht vasthouden..

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Mijn schoonzus had ook carpaal tunnel syndroom tijdens haar zwangerschappen.

Share This Page