Wat denken deze mensen wel niet

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Er zijn Misschien buitenlanders te zien ja... Maar volgens mij is in het laatste filmpje duideiijk een Nederlandse jonge dame te zien... Dus laten we daar nou geen discussie van maken..

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

idd, opruien daar wordt het niet beter door...

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Schandalig en die personen die dat doen, verdienen indd een flinke straf! Wat bezielt je dan in godsnaam?! Die hulpverleners zijn er voor JOU, voor je eigen bestwil, dus waar haal je dan het lef vandaan om zoiets te doen.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het is ook schandalig dat het gebeurt.

Kan me in paniek wel iets voorstellen dat je anders reageert dan in een normale situatie. Maar probeer altijd je zelf te beheersen de agent of ambulance broeder die doen hun best om ons te beschermen en te helpen.

Maar ik ken ook een andere kant van een verhaal.

Jaren geleden heb ik me moeten in houden. Mijn nichtje was geopereerd aan haar hazenlipje en ik ging op bezoek was ik me nichtje kwijt. Had de zuster haar in de linnerkamer gezet huilenddddd ze was helemaal overstuur mijn nichtje. En heb me toen heel erg moeten houden om die zuster geen knal te verkopen een baby van 5 maanden in een linnenkamer leggen omdat ze de rest van de afdeling wakker huilden.

Dan had ze haar maar bij zich moeten nemen en troosten. Mijn zusje was even naar huis om zich te verschonen douche. En ik zou de wacht over nemen. zo lang was me nichtje niet alleen geweest denk uurtje of zo dus een uur in de linnerkamer. GRR wat was ik boos.

:)

5. zo ontzettend triest...
    dat nederland zo ver is afgegleden

het respect is ver te zoeken.....

6. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ooo dit is ook echt te erg! Hier hoort zo'n zuster net zo min mee weg te komen hoor. Wat de zorg doet is natuurlijk niet heilig. Het gaat er gewoon om dat als iemand echt als hulpverlener op treed, dat omstanders zich dan gedragen en niet moeten gaan menen dat ze het beter weten. Maar in een situatie die jij omschrijft treed ze niet op als hulpverlener, maar als iemand die zich ergens gemakkelijk van af probeert te maken. Voor zoiets moet je gewoon echt een klacht in dienen, heeft met slecht werk afleveren te maken...

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Idioten. Die moeten zwaar gestraft worden, geldboete van minimaal Eur 5000,- en/of een paar maanden brommen. Dan leren ze het wel af en geef je ook een goede voorbeeldfunctie. In Nederland komt dit soort gespuis er maar al te vaak mee weg zonder straf.....:x

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou idd ik praat wel over 1994 dus is een andere tijd nog.

Maar als ik er aan terug denk gaat mijn bloed weer sneller stromen o wat was ik boos.

Mijn zusje die daarna kwam en ik het verhaal vertelde die heb ik tegen moeten houden die was als des duivels.

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pas geleden hoorde ik een verhaal via mijn hulpverleenster.

Een vrouw deprie. Man longkanker. Hadden een kind. Die moeite had met school. Veel overleg geweest met school. Toch ouders straf via de leerplicht. Ze kon haar taakstraf niet uitvoeren door omstandig heden.

Drie weken geleden werd ze als een crimineel van haar bed gelicht en in de cel gegooid.....

Deel Deze Pagina