vleesboom in baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy79, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hallo,

Is er iemand hier bekend met een vleesboom in de baarmoeder. Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Ik ben doorverwezen door mijn huisarts omdat ik problemen heb tijdens de menstruatie. Veel bloedverlies en zeer pijnlijke menstruatie. De vleesboom schijnt hier de oorzaak van te zijn. Nu vroeg ik of dit een reden kan zijn waarom ik nog niet zwanger ben. Maar dit was volgens haar niet zo. Maar nu heb ik even op internet gezocht en dan lees ik wel dat een vleesboom kan zorgen voor onvruchtbaarheid.

Ik hoop hier wat meer info te krijgen van vrouwen die ook een vleesboom in de baarmoeder hebben of hebben gehad.

Groetjes, Sammy

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dat is pittig nieuws wat je hebt meegekregen, wat gaat er nu gebeuren? Nu weet ik er zelf helemaal niets over, maar kijk alsjeblieft uit met googelen. Als je de gyn niet gelooft vraagt een 2nd opninion aan een andere gynaecoloog. Heel veel sterkte en ik hoop dat de gyn het bij het goede eind heeft en je idd gewoon zwanger kunt worden

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Te veel in google lezen maakt je alleen maar bang en dan ga je je echt zorgen maken om niks, Ik heb dit zelf ook.
    Ik hoop dat alles goed gaat en succes!

Liefs

4. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Dat is idd waar dat je niet teveel op internet moet opzoeken. Maar je wil meer info en dan doe je dat al snel. Ik denk dat de vleesboom niet groot is en dat, dat de reden is dat er geen sprake is van verminderde of onvruchtbaarheid. Ik moet volgende maand terug komen. Dan ga ik dit wat beter bespreken met de gynaecoloog. Op zo,n moment overvalt het je. En vergeet je eigenlijk alles te vragen.

Maar geen dames met een vleesboom in of bij de baarmoeder?

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik heb een vleesboom bij mn baarmoeder gehad. Was erg geschrokken maar dat kwam vooral doordat mijn toenmalige ha niet de tijd wilde nemen om mijn vragen fatsoenlijk te beantwoorden.

Ik het ziekenhuis bleek het gelukkig allemaal mee te vallen en waren ze heel lief voor me. En het stelde in principe helemaal niets voor. Ze hebben het 'weggeknipt' en dat was hooguit 10 min werk (in mijn geval dan). Ze zetten het op kweek en een week later krijg je de uitslag er van, ze willen daarmee uitsluiten dat het niet om wat anders zou kunnen gaan.

Mijn moeder heeft ook en vleesboom gehad tijdens haar zwangerschap. Daar is het helaas wat minder goed mee gegaan. Met 6 maanden zwangerschap heeft ze haar kindje verloren doordat haar vleesboom te groot werd en het kindje dus gestikt is. Maar dan spreken we van 20 jaar geleden toen er nog geen (standaard) echo's controles waren. Kan me niet voorstellen dat dat tegenwoordig snel zou gebeuren.

Mijn vleesboom zat er trouwens een paar jaar voor mijn zwangerschap. Was toen ook erg bang dat ik onvruchtbaar er van zou raken maar de gynecologen hebben me heel erg gerust kunnen stellen.

Al met al valt het dus wel ontzettend mee!

Succes!

6. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Bedankt vor je reactie Jessy. Ik ga me ook maar nog niet te druk maken. Misschien stelt het niets voor. En dan heb ik mij voor niets druk gemaakt. Het ligt er denk ik ook aan hoe groot de vleesboom is en waar hij precies zit. De gynaecoloog deed er totaal niet spannend over dus ik vertrouw er op dat het wel mee zal vallen. Volgende maand als ik terug moet komen vraag ik wel wat meer info.

Deel Deze Pagina