Ik begin nu wel een beetje rugpijn en onderbuikpijn te krijgen (symptomen dat ik ongesteld word), ik hou jullie op de hoogte!
De 2de test geeft duidelijk negatief aan! Hebben jullie aanraders/adviezen en tips? Ik hoor het graag
S ochtends is je urine geconcentreerder. Ik zou morgenochtend nogmaals testen. Kan ook een vroege miskraam zijn, hoop het niet voor je. Rugpijn kan ook bij zwangerschap horen!
Tot nu toe ben ik nog steeds niet ongi..! Wat een spanningen en onzekerheid dit! Kan niet wachten tot morgen
ik zag ook duidelijk zonder te turen een streepje op je vorige test. duim met je mee op een positieve morgenochtend groetjes menneke
Ik zag toch ook echt een best wel duidelijk streepje. Hoop dat je teat morgen ochtend toch positief is !
Heb je de 2e test bewaard? Ik merk zelf dat de ene vrij vlot een streepje toont en de andere er echt lang over doet..
Vanmorgen kreeg ik weer een licht streepje op de test te zien, wel na 15min ongeveer en het werd steeds duidelijker! Vanmiddag naar de huisarts