hoi iedereen ik wil,mijn testje plaatsen maar lukt niet vanop telefoon.. Paperclip en dan? Heb een KV test die na 7 minuten positief werd..
Klik op plaats reactie Dan iets naar beneden scrollen en klikken op beheer bijlagen. Daar kun je een foto oploaden.
kv heeft tegenwoordig wat langer nodig om op te drogen. Is de streep goed zichtbaar? dan denk ik gewoon positief. Is he een tuurstreep, dan ben ik wat voorzichtiger..
op foto echt tuur al ziet wel iedereen hem in mijn privégroepje van zappers vroeger. Heb nu met gewoon toestel genomen maar slechte kwaliteit. Amper te zien. In het echt zie je het streepje vanop meter afstand. Je moet echt niet turen en is gewoon roze. Ik probeer gewone foto..
Ik hoop het zo, maar durf om dit niet blij te zijn Heb maar 1 eileider na bbz (met vorige partner) en van mijn zoon ben ik onmiddellijk zwanger geraakt in 1ste ronde. Nu ronde 3 voor brusje..
Deze test is langer als 7min opgedroogd,dat zie je aan de kleur. Ik zie verder ook geen streepje maar een vlek
ja foto is pas nu genomen, is test van gisterenmorgen. Heb een foto van direct genomen op telefoon staan maar die krijg ik niet opgeladen, helaas! Morgen maar gewoon opnieuw testen
Ik zie wat, zeker 11 dpo zou het kunnen! Elke dag testje tegenaan gooien Mijn mening is dat kv testen echt spierwit blijven, ook na een dag, toen ik echt niet zwanger was. Ik had met 10dpo na 5 minuten ook pas een streepje en bij mn dochter op 11dpo verscheen er pas een tuurstreep na een paar uur.
Dank je wel voor jullie reacties. Heb helaas geen testen in huis vandaag. Zal voor morgen zijn. Al valt het met zwaar niet gewoon naar de apo te gaan 2 maanden geleden had ik ook dit streepje maar werd ik 2u later ongesteld. Vanaf dan geloof ik ze niet meer zo. Vroeger ook spierwit idd. Vorige keer kwam streepje wel pas na uur ofzo. Dit was binnen de 7 minuten, maar toch te laat hé. Morgen hopelijk duidelijkheid!
Aaargh Foekje, moet dan toch nog wachten manlief thuis is want mag van hem niet meer testen als hij er niet bij is Tegen dan heb ik mijn andere testen al want hij gaat er straks achter in kruidvat.
Ik ben heel erg benieuwd naar de verdere testen hier is het mij nog iets te veel tuur en ook nog wel spannend zo vroeg voor jouw nod.