Nou vanmorgen weer getest maar het is maar een heeeeeeel licht streepje. Ik weet niet eens of jullie hem zien op de foto.. nou weet ik het ook niet meer..
Ik zie het hem nog steeds hoor! Leg hem eens in je rijtje als je wil ik denk dat je dan het verschil beter ziet. Sowieso verdubbelt hcg pas om de dag dus morgen en gisteren moet je echt een verschil zien.
Mavi, wat spannend!! Ik ga heel erg voor je duimen! Bij mij waren mijn testen bij 22dpo pas echt zonder erg turen zichtbaar, dus deze lijntjes waren goed nieuws. Ik hoooop het! Succes met afwachten.. x
Ik heb ze nog een keer uit elkaar gehaald en deze erbij gezet.. dan hoop ik maar dat hij morgen donkerder is..
Hmm lastig.. Op die van gister zie ik wel wat, maar van vandaag nauwelijks. Hopelijk heeft het met schommeling hcg oid te maken.. Ik duim morgen voor een duidelijkere test!!
Bij mij duurde het een paar dagen voordat de actiontesten echt gingen oplopen, ze gaven wel een streep, maar bleven licht. Ik geloof er nog steeds in voor jou!
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben. Ik heb wel zere borsten en het rommelt af en toe in mijn buik..maar dat kan ook 2 dingen betekenen natuurlijk.. ik ga morgen weer testen..
Nou meiden ik weet niet of ik er nog in geloof.. vandaag weer een super licht streepje.. Zou het nog kunnen? Vandaag zit ik 12 dpo..
Hmm echt overtuigend is net niet nee.. Misschien toch indroogstreepjes oid Ik zie wel wat maar echt duidelijker is het niet geworden.. Balen zeg, hoop dat er toch nog een wonder gebeurt en je goed positief test
hmmm... is inderdaad wel twijfelachtig. he wat jammer nou. nou hopelijk morgen toch ineens wat beters te zien!
Weinig verschil inderdaad.. ik ben nu in de positie dat ik kan zeggen pas op 22dpo echt duidelijke strepen te hebben gehad, en het zijn er nog twee ook. Dus het hoeft allemaal niks te zeggen en het kan zeker nog! Maarja, dat weet je zelf ook. Het kan altijd twee kanten op. Er gebeurt iig wel wat in je baarmoeder. Succes in deze spannende tijd, hoop dat je snel duidelijkheid zal krijgen!
Hier nog een keer mijn rijtje. Maar ik heb het idee dat wanneer de testen een dag oud zijn de streepjes duidelijker worden.
Ik zou er 1 van allebei doen. dan kan je de opbouw van de action testen volgen e als kv ook een streep geeft dan heb je meer houvast