Gisteren heb ik meerdere testen gedaan die positief waren, sommige wel wat licht maar cb digital zei zwanger 1-2. Dinsdag heb ik mijn nod nu bang dat ik toch ongesteld word en/ of dat het mis gaat. Net nog een kv gedaan en een lichtere streep dan gisteren. Help ben ik TE onzeker?
ja ik weet wel wat je bedoelt hoor ik had precies het zelfde maar ga niet meer testen wordt je veel te onzeker van
je kan al wel gaan bellen dan hoor je waneer je voor de eerste keer kan komen maar dat zal nog wel een paar weken gaan duren
Komt goed. Meid ik heb ook 4 dagen voor nod positief getest. Toen ik 4 weken was gelijk vk gebeld was zo enthousiast! Gewoon gaan genieten!
Het komt gewoon omdat ik niks voel, alleen testen wijzen uit dat ik zwanger ben meer niet dus zo onwerkelijk en zo fijn, maar bang om straks niet meer zwanger te zijn en voor niks zo blij te zijn geweest. Maar ik zal jullie wijze raad opvolgen en morgen bel ik voor de geruststelling de verloskundige. Bedankt meiden!
Heel herkenbaar meis! Ik testte volgens mij ook zo'n 4 dagen voor NOD (ik heb PCO dus is altijd een beetje moeilijk bepalen) Mijn eerste test was duidelijk en ik was door het dolle! Dag daarna nog een test.. hmm niet veel donkerder.. Dag daarna nog 1, ook niet donkerder. Ondertussen een CB met indicator gedaan en de gaf toch echt zwanger aan 2-3 weken! Ik had de dagen daarvoor last van misselijkheid maar na de test was dat weg.. kreeg ik wat bloedverlies.. en ondertussen bleef ik testen.. Wachten op de KNAL test! (die ik bij mijn dochter wel gehad heb) Ik was mezelf dus helemaal gek aan het maken! Dus maandag een laatste gedaan.. en gister een laatste CB met indicator gebruikt (omdat ik die nog over had) En er stond binnen no time Zwanger 3+! Inmiddels ben ik dus zo'n 5 weken en krijg ik ook wat meer kwaaltjes (buikpijntjes, hoofdpijn, vermoeid) En krijg ik langzaamaan steeds meer vertrouwen.. 20 augustus pas een echo.. duurt lang!! Want dan.. op dat scherm.. magisch!!
Lievebeeb, jeetje wat een verhaal... Gelukkig is het herkenbaar, alleen voor mij is het de eerste zwangerschap dus zo eng allemaal en zo bang daarom denk ik. Ik ben denk ik drie weken dus de kans dat ie niet blijft kleven is groot.
Doornroosje, Je moet echt meer vertrouwen hebben! Je zegt: de kans dat ie NIET blijft kleven is groot... Nou de kans dat ie WEL blijft kleven is groter hoor! Gelukkig gaat een zwangerschap meestal goed! Ik zou als ik jou was nu stoppen met testjes en dan volgende week zondag weer een CB digi doen. Dan moet er zwanger 2-3 staan en dan MOET je echt gaan vertrouwen op je lichaam..
Dank je wel, heb vandaag voor het laatst getest en hij gaf nu al 2-3 aan dus ben gelijk de vk gaan bellen en nu ga ik er voor, vanavond min ouders vertellen
Fijn hè als die cb 2-3 aangeeft! Mij gaf dat iniedergeval een zekerder gevoel omdat je dan minimaal 4 wk bent (en ik ergens had gelezen dat de kans op een mk voor de 4 wk 50% was en na de 4wk 10%) Het zijn maar getallen, maar ik hield me daar gewoon aan vast
Heel Haarlem heeft ze moeten horen gillen, oohh wat waren ze blij! Maar nu bet moeilijkste voor ons allemaal, onze mond houden. En wachten tot de eerste echt die pas 7 sep is!
hahaha ja dat is altijd zoooo moeilijk!! Maar tegelijk ook zo leuk om een geheimpje als dit te hebben...
Geheimpje bewaren wordt steeds makkelijker hoor Wij wouden het in het begin van de daken schreeuwen, maar toen we het eenmaal mochten vertellen van ons zelf, hielden we het liever voor ons Zooooo rete zenuwachtig werden we ervan!!
Nou ik heb het over het algemeen moeilijk met geheimpjes mijn ouders weten het mijn zus en vanavond min beste vriendin en an wordt het pas na de eerste echo!