@Nala Inderdaad balen dat je koorst hebt gehad en dus ook niet hebt geklust denk ik.. Ja zeker duimen hier, kan niet wachten... @lautjep Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt, wij zijn bij ha geweest en die verwijst ons pas door na 11 maanden maar inderdaad kun je altijd zelf een afspraak maken. Ik hoop dat de ovu testen je ook wat meer duidelijkheid geven.
mijn ha geeft ons groot gelijk dat wij een afspraak hebben gemaakt. je moet best even wachten tot je kunt ik heb in maart al een afspraak gemaakt. ik zou eind rond 10 een afspraak maken dan ben je na ronde 11 aan de beurt. wij moeten tempkaartjes mee nemen van minimaal 2 rondes en even opschrijven hoe lang ze waren
Natuurlijk, ik geef jullie ook groot gelijk! Inderdaad het duurt altijd weer een tijd wanneer je aan de beurt bent dus ik ga na poging 10 ook een afspraak maken..hopen dat het niet hoeft en dat het deze ronde raak is..
nog even het laatste nieuws bij ons. ik sta nog niet op rood. gister wel een giga temp dip gehad ik gok er dus op dat ik dag 20 mijn ei heb gehad. computer staat er vandaag ook op. wie weet dat het wel zo is. Nog 5 dagen en dan weet ik het denk ik!!
Hier een nog steeds een hoge temp, vanmorgen wel heeeel hoog maar goed dat was na veel drank en slecht geslapen ivm koninginnedag... hopen dat hij morgen nog zo hoog is en de dagen aftellen naar dinsdag....