neej luister ik had de 22 ste bruinverlies een hele week en mijn nod had niet doorggezet dus daarna heb ik op 8 april toch maar een test gewaagd snap je hem
Maar nogmaals. Als jij elke dag test vanaf 8 april en je blijft na de 5 minuten een vage lijn krijgen die maar absoluut niet duidelijker word, dan is er gewoon echt niks aan de hand hoor! Ik denk dat je een ander merk moet pakken en hopelijk brengt deze dan de rust die je nodig hebt, want je maakt jezelf gek!! Wanneer heb je trouwens die "andere" testen gedaan? Want vanaf 8 april heb je alleen maar foto's van het KV laten zien.
ik laat julie het allemaal maandag weten als mijn nod komt vind ik het best hoor ben ik teminsten weer ongesteld ik moet nu weg dank je wel voor de steun allemal
He meis! Ik ken je twijfels hoor maar mijn gevoel zegt toch dat dit niet goed is. Ben het met de anderen eens dat wanneer je eenmaal licht test en dagen daarna hetzelfde blijft, kan jezelf wel bedenken dat het niet goed is. De testen moeten om de 2 a 3 dagen donkerder worden. Dat hele testen voor NOD moeten dames ook gewoon niet meer doen, dat is vragen om onnodig hoop, twijfels en vaak heeeel veeel teleurstelling en verdriet!!!!! Veel sterkte en wacht nu gewoon tot de 19e.
haha...ik word al nerveus als ik dit allemaal lees! Denk dat je inderdaad iets meer geduld moet hebben. Kan me wel heel goed voorstellen dat het moeilijk is hoor, als je graag zwanger wilt worden. Helaas maak je jezelf inderdaad alleen maar gek hiermee. Succes meid!!
Hoi Deesi Sorry maar ik kan niet zoveel opmaken uit de test. Al had ik graag iets voor je gezien. Maar inderdaad, ik zit nu zelf voor het eerst op het wachtbankje en heb besloten niet eerder te testen dan als ik niet ongi wordt alsnog een week te wachten. Ik wordt nu al gek van het wachten, maar ik zou mezelf nog gekker maken als ik steeds negatieve testen zou hebben voor en op de nod en uiteindelijk toch nog ongi wordt. Ik snap wel dat je het zo graag wilt, dat heb ik ook. Ik bedoel het goed door te zeggen dat je jezelf zo teleursteld iedere keer en je daar heel verdrietig van kan worden, juist als die wens zo groot is. Hou je haaks en succes met wachten. En echt waar we gunnen elkaar allemaal heel graag die streepjes, maar ieder lichaam zit helaas weer anders in elkaar. Echt, ook voor jou komt er vast een keer een prachtig wondertje.