zwanger maar ongerust!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eefje30, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb donderdag positief getest met kruidvattest (met een +)en ben dan een cb digitaal gaan halen en daar kwam 1-2 weken op (dus zou nu ongeveer 4 weken zwanger zijn) en ben die zelfde dag nog mogen gaan laten bloed nemen met de huisdokter en mijn hcg waarde was 400 is dit een goede waarde voor 4 weken te zijn?
    gisteren avond ben ik naar spoed mogen gaan had een heel klein beetje bloedverlies dat is ondertussen wel al volledig gedaan.ze hebben in het ziekenhuis opnieuw bloedgenomen maar daar heb ik de uitslag vanmiddag pas van.
    maar heb al 4 x een mk gehad en 1 bbz dus ben nu wel een beetje ongerust.
    is er iemand dat me een beetje gerust kan stellen of dit ook heeft meegemaakt een innestelingsbloeding?

2. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0

Ja ik heb juist hetzelfde gehad. mijn hcg was op 3 weken en 5 dagen ook 400 dus dan ligt die van jou ook goed hoor. Ik kreeg op vrijdag ineens bloedverlies en nog tot 4 dagen erna bruinverlies. Eerst dachten ze bij mij ook aan een dreigend miskraam maar tot nu toe is alles in orde. Het blijft natuurlijk voor mij ook afwachten en dat is voor iedereen zo de eerste 3 maanden maar bij mij was het ook gewoon innestelingsbloed. Ik wens je veel succes en hoop dat het een plakbeebje is.

groetjes

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

400 is volgens mij hartstikke goed!!
    Gefeliciteerd! :D

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    eefje 30, ik heb het ook gehad hoor een bloeding, geen zorgen maken en 400 is volgens mij heel erg goed,..
    Gefeliciteerd.

5. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii nu ben ik ook krappe 4 weekjes zwanger,
    Maar ook hier bruinverlies en.....bang :(
    Zou afgelope vrijdag ongi worden...Niets....zaterdag avond voelde niets wel een goede onderdruk gevoel in me buik???
    En dus bruinverlies/zwart(sorry voor details):)
    En nu vandaag paar druppels, heel klein beetje dat onderdruk gevoel( zijn geen steken)
    Gister al een bloedtest gedaan , daar kwam 17 uit ?????
    1=Niet zwanger 25/30 =Goed

ben ik te vroeg getest misschien?
    En wat denken jullie dat die 17 betekent?

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
    En (proost):pgebak op een goede zwangerschap!!! :)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatietesten en zwangerschapstesten.

Deel Deze Pagina