Wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nuage, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoi meiden,

Ik heb al heel lang niet meer gepost op dit forum nadat we een jaar geleden zijn gestopt met de MMM. Sindsdien hebben we geprobeerd op de natuurlijke manier zwanger te worden maar zonder succes.

Nu heb ik jullie hulp nodig.
    Mijn cyclus is nog steeds onregelmatig.

De laatste 4 maanden was het 31, 36, 37 en 37.

Ik zit nu op dag 38 en verwacht er verder niet veel van hoor. Na ruim 2,5 jaar proberen wordt je daar toch iets nuchterder in.

Maar ongeveer een week geleden kreeg ik ontzettende last van mijn borsten. Dat heb ik nog niet eerder gehad. Ik wist niet hoe ik me houding moest geven, heel de tijd waren ze pijnlijk. Dat is nu trouwens weg, al zijn ze nog wel gevoelig.

Toen ik die last van mijn borsten had werd ik 's ochtends wakker en ging rechtop zitten. Had kriebel in mijn neus en krijg me toch een bloedneus... het bloed stroomde eruit. Ik heb al 20 jaar geen bloedneus gehad dus ook dit was apart.

Ik heb toen ook een test gedaan en die was negatief. Dus ik verwacht menstruatie.

Nu gisteravond en vanochtend heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Baarmoeder gevoelig, darmen rommelig, etc. Maar iedere keer als ik naar de wc ga en bloed verwacht is er niks.
    Vanochtend wist ik het écht zeker, ik naar de wc en ik had tot mijn verbazing een heel klein beetje roze bloed. Ook dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Nog steeds blijf ik nuchter en verwacht ik gewoon ongesteld te worden ieder moment. Maar toch wilde ik deze symptomen delen en vragen of het iemand misschien bekend voorkwam.

Gaat dus om:
    - pijnlijke borsten
    - bloedneus
    - roze bloed

Alvast bedankt meiden.
    Groetjes Nuage

2. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    tja, het klinkt wel als symptomen. (tenminste, ik had ze wel :D) maar als de test negatief is..
    je zou je huisarts even kunnen bellen, en vragen of ze bloed prikken en dan kijken of je zwanger bent. misschien dat het dan wel zichtbaar is, en dat het nog te vroeg is om zelf te testen?

ik hoop het iniedergeval wel voor je!!
    hou je me op de hoogte? ;)

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Had jij dan ook roze bloedverlies op je NOD? Want volgens mij hoor je dat eerder te krijgen.

Ik zal hier sowieso posten hoe het afgelopen is :)

Ik heb nog nooit een positieve test in handen gehad. Weet dat mijn moeder al 2 maanden zwanger was toen ze pas positief testte. Maar goed, deze informatie heeft me al tientallen keren gek gemaakt dus ik denk er maar niet meer over na hahaha

Heb ook geen tests meer in huis gelukkig. Ik wacht nog wel minimaal een week voordat ik nog een keer test.

4. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    dat had ik wel op en rond die dag ja.

ik snap dat je er gek van wordt :D
    afwachten is vreselijk, helemaal met zo'n onzekerheid..

ik duim voor je! ;)

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Niemand meer die er iets over kan zeggen?

Ik heb nu kramp in mijn buik echt alsof ik ongesteld wordt. Dus morgen dan misschien.. want nu is er echt niks.
    Koppijn ook niet normaal.

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Tja, ik kan wel zeggen dat ik denk dat je zwanger bent, maar dat zou niet eerlijk zijn. Het kan namelijk echt van alles zijn. Niet iedere vrouw heeft symptomen en als je ze wel hebt verschillen ze ook nog per persoon. De enige duidelijkheid krijg je door te testen of door bij de huisarts een bloedonderzoek aan te vragen. Sorry, ik zou je graag dolgelukkig willen maken, maar wil je ook niet onterecht blij maken met niks.
    Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt en dan natuurlijk in de zin dat je zwanger bent.;)

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee ik vraag ook niet of je dat kunt inschatten hahaha maar ik vroeg of andere vrouwen de symptomen herkenden?

Buikkramp heeft ondertussen hoogtepunt bereikt dus ik wordt of ongesteld of als er wel iets zat dan is dit niet goed denk ik..

8. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    En, weet je al meer?

Deel Deze Pagina