Heb een vraagje. Weet iemand of koude voeten een zwangerschapsverschijnzel kan zijn? Ik weet nog niet of ik zwanger ben,heb zondag mijn NOD,maar nu heb ik sinds ong 4 dgn echt kei koude voeten in bed,heb ik normaal nooit,moet nu echt sokken aan trekken anders kan ik niet slapen. Vind het n beetje raar,dus vraag me af of iemand hiet ervaring mee heeft? groetjes
Ik heb er ook geen ervaring mee! Ja, heb de laatste dagen/weken ook koude voeten! Tijd van het jaar ook....
Hey meis, Zelf heb ik er nog nooit van gehoort! Ik hoop dat je zondag een positieve test hebt! Succes! Liefs
khad er zelf ook nog noit van gehoord,maar omdat ik wel vaker koude voeten heb maar nog nooit zo als nu dacht ik ik vraag t ff,je weet maar nooit he. Hoop ook dat ik positief test,jullie horen t wel.
ben gister helaas ongesteld geworden dus was geen symptoom,maargoed nieuwe ronden nieuwe kansen volgende maand.
HOi hoi, ik weet niet of het echt een verschijnsel is. Ik heb bijna altijd koude handen en voeten. Merk nu ik weer zwanger ben dat het erger wordt. Bij de eerste had ik op een gegeven moment wel warme handen en voeten en dat was zo'n rare gewaarwording. Hopelijk gebeurt dat bij deze zwangerschap ook weer, ik wordt er nu gek van. Zelfs met sloffen aan zijn ze ijskoud, brrr.