Als wij weer een meisje krijgen dan wordt het wel een hele uitdaging om bij Nova een mooie naam te vinden....!
Nova toen ik hem in het begin hoorde dacht ik direct aan Nova zembla. Vind het geen vreemde naam maar zou hem nooit kiezen. Maar.. als ik Nova of Benthe moest kiezen zou ik absoluut Nova kiezen benthe vreselijk lelijke naam. Net zoals jenthe,jinthe enz.
Bente vind ik mooi, vroeger niet zo maar een vriendin van me heeft haar dochter zo genoemd ... nu ben ik er aan gewend Nova vind ik mooi!!!! ga ik ook op mijn lijstje zetten voor potentiële meisjesnamen... hier in BE is die naam niet zo populair (of toch niet in mijn omgeving)
Bente vind ik leuk! En dan zonder H. Staat ik de lijst met potentiele meisjesnamen. Twijfelde alleen vanwege: Ben te dik, ben te dun, ben te groot, ben te klein enz...
Ik weet niet of je het leuk vind anders mag je ´m wel pikken . Op mijn lijstje voor meisjesnaam staat ook Nova maar dan met een H op het einde: Novah dus
Nova vind ik ook een leuke naam. Mijn collega heeft zijn dochterje Novi genoemd vond ik ook schattig. Bente vind ik niet zo.
Bente vind ik niet zo mooi. Ietwat lomp zelfs. Nova vind ik daarentegen een frisse en elegante naam. Erg mooi!