Jullie hebben hem misschien ook al gezien die reclame over de silk en glide? Dat dingetje zou volgens de makers ongewenste haargroei permanent verwijderen, zodat je je nooit meer hoeft te ontharen. Heeft iemand dit ooit geprobeerd en werkte het echt? Het klinkt me eigenlijk in de oren als een beetje te mooi om waar te zijn...Maar als het echt werkt, dan is het wel een super product. Iemand?
Oh wat bijzonder. Je zou juist denken dat blond haar, omdat het vaak dunner is makkelijker weg te krijgen is! Mijn haar is bruinig en wel redelijk dun (ook niet zo heel veel). Vraag me af of het dan bij mij wel zou werken.
Heeft met pigment te maken. Je hebt namelijk pigment nodig om het licht te absorberen. Bij blond en rood haar mis je dat.
Hmm, oké klinkt redelijk logisch, dank je. Dus dat mijn haar dun is hoeft niet uit te maken. Iemand met bruin of zwart haar ervaring met dit ding?
Ik heb de philips lumea en gebruik hem nu een jaar. Werk echt heel goed. Naar ik heb ook hele donkere haren van mijzelf.