Ik vind de naam een klein beetje kak. (no offense). En zie een beetje een verwend maar wel schattig meisje voor me met 2 van die knotjes op haar hoofd.
Ik vind isabeau een erg mooie naam.. maar beau is toch de mannelijke variant dus vind isabo ook leuk. . Ook al vind ik isabeau leuker. . Ze heet tenslotte niet alleen beau.. alhoewel heb wel eens in omgeving gezien dat meisjes ook zo heten.
@springxsummer Klopt dat Beau de mannelijke vorm is van mooi. Maar I.sabeau is een bestaande oud-Franse vrouwelijke naam. Die niks te maken heeft met het Beau/Belle principe.
Weer wat geleerd haha.. Zelf zou me dat niet weerhouden hoor maar ik denk daar wel aan hahahahahaha vind het een prachtige naam!!!!!
Mooi toch?! Ik wist t eerst ook niet maar heb uiteraard gezocht naar de afstamming. Dankjewel!! Vind em zelf ook steeds mooier ook in combi met onze dochter en zoon Nu nog duimen dat t deze ronde raak is. Vorige maand helaas een miskraam gehad
Thanks meiden!! we hadden de naam toch wel gekozen maar t is extra leuk als hij goed ontvangen wordt nietwaar
Ik zou mn kind niet zo noemen, maar toevallig kwam ik hem van de week tegen op fb en dacht oh dat is een mooie naam !!!