Ik denk eerder dat het allemaal weer een inknedertje is voor de vaccinatie, zie ook het artikel zelf: 'Volgens Susan van den Hof van het RIVM is deze ontwikkeling "heel erg logisch", omdat kinderen onder de 12 jaar niet zijn gevaccineerd en er op scholen geen afstand wordt gehouden. De meeste kinderen worden niet erg ziek, maar zij kunnen wel anderen aansteken. Over de vraag of ook kinderen in de basisschoolleeftijd zouden moeten worden gevaccineerd, wil zij zich niet uitlaten; daarover moet de Gezondheidsraad het kabinet nog adviseren.'
Dit denk ik ook. Ik riep dat een paar weken geleden al in mn omgeving: zometeen worden alle basisschool leerlingen massaal positief getest zodat er voor einde jaar nog een vaccinatieuitnodiging uit kan gaan. Ik werd uitgelachen joh...denk dat ik er niet ver naast zit straks.
Ik klik op leuk, maar leuk is anders. Maar ik ben er ook bang voor. Hier zijn ze ook al zo lekker aan het masseren...
Wilde ik net zeggen. Hier zat meer dan de helft op de noodopvang. Dan kan je net zo goed openblijven.
Ja of dit indd. Masseren dat kinderen gevaccineerd moeten worden of scholen dicht... Bereid je er maar alvast op voor
Ik las ook het bericht over stijgende aantallen positief geteste kinderen op de basisschool. En ik vrees voor weer een lockdown, puur om de contacten in te perken, maar ik zou het vreselijk vinden. Ze hebben gewoon goed onderwijs met klasgenootjes nodig... ik hoop maar gewoon dat dat ze gegund is.
Maar hoe doen ze dat dan? Want hier testen de meeste ouders hun kind met zelftest eerst en pas daarna GGD. En beiden positief. Terwijl ze deze zelf testen ook regelmatig zelf gebruiken en de uitslag negatief is?
Naast hoe vraag ik me vooral af waarom. WAAROM zouden de cijfers gemanipuleerd worden, wie wordt daar beter van?
Geen idee, maar die ouders gebruiken dus een zelftest als de kinderen klachten hebben en/of een nauw contact zijn?
Geen idee. Blijkbaar heerst hier het gevoel dat ze de cijfers manipuleren om mensen over te halen hun jonge kinderen straks ook te vaccineren.
Oke, als de ouders dus hun kinderen met een zelftest testen met klachten of vanwege nauw contact, dan heb je daar je antwoord waarom die zelftests een valse positief geven. Er staat nl duidelijk op dat ze NIET gebruikt mogen worden met klachten of wanneer je een nauw contact bent.