Jah die is idd duidelijk hoor. Denk dat we ongeveer even ver zitten hihi. Ik had gisteren positieve test (ook licht streepje) Denk dat ik nu vandaag zon 11 dpo zit...dus ook nog spannend
Nou duidelijker kan toch niet!! Ik weet gewoon dst ik de early ook vaak heb gebruikt en ik hen nooit een indroogstreepje gezien!! Ik zeg nu maar gefeliciteerd!!!!!
Hoi zeehond! Op welke dag van je cyclus zit je nu? En hoelang is je cyclus. Hihihihihi sorry voor al mijn vragen maar ik krijg ook de kriebels om voor nod een test te wagen. Ik hoop dat de testen bij jou lekker zullen oplopen komende dagen!! Groetjes liah
Dankjullie meiden ben helemaal. Gek van de zenuwen durf nog niks te hopen Ik kan daar geen antwoord opgeven Liam ik heb geen idee Was de 29 ste Ong en had het gevoel rond 10/11 de ei Maar is allemaal een gok heb 5 jaar spiraal gehad en is er net 7 weken uit Ik dacht waag het GEwoon een test en nu dit hahha
Kijk! Dat is een mooie bevestiging! Ik had de early negatief en de kv mooi positief dus ik vertrouw ze ook niet! Nu hopen dat ze.mooi oplopen, risico met vroege testen zijn idd de vroege miskramen waarvan je normaal niet weet dat je ze hebt... Zal voor je duimen! Spannend. Maar ze zijn iig positief
Jahoor ik zie het streepje en zonder moeite.ik zou wel voor een kv 2v5 test gaan. Predictors zijn echt ruk En ik ik zie net dat je dat al gedaan heb mooie test!
idd zijn de nieuwe predictor testen hetzelfde als de first response uit amerika.. half amerika zweert erbij.. zoals wij in NL doen met de KV 2v5 zelf al meerdere malen mee getest en nog nooit vals streepje op gehad