nouuuuuuuuu wat spannend ook ik zie ze op beide duidelijk, en eerlijk waar die van de kruidvat vind ik nu duidelijker als vorige keer ik ga superhard voor je duimen meis maar ik vind dit wel positief eruit zien
Dankjewel 😊 Ben op van de zenuwen 😂 Wat moet ik nu doen ? Morgen weer testen ? Of overmorgen
Hij moet nog opdrogen. En opzich zegt een test na 1 dag nog niks. Ook is de concentratie van je urine belangrijk. Als deze heel licht is zal er ook minder HCG concentratie inzitten waar de test op reageert. Morgen weer een nieuw testje doen...en desnoods de dag erna weer...ik heb het toen de hele week gedaan en ze liepen langzaam op...
Dankjewel loetje Moet er eigenlijk wel om lachen hoor als he erover na denk wat zijn wij vrouwen dan toch lastig pfff we willen vroeg testen al weten we dat er dan nog van alles kan gebeuren dan gaan hondert vragen stellen en voor een vermogen aan testen kopen hahaha Zoooo ongeduldig zijn we
ik vind hem superduidelijk ben hartstikke benieuwd hoe hij er nu uit ziet hij moet nu duidelijker opgedroogd zijn
De kv testen 2 v5 vallen dan wel mee voor dit soort dingen haha maar je moet niet elke dag met een clearblue van 15 euro gaan testen nee Als je vroeg test moet je je idd realiseren dat het nog alle kanten op kan gaan...als je zwanger wilt worden is het gewoon 1 groot afwacht proces hahah en dat is moeilijk voor mensen met weinig geduld...(ik had het ook hoor) maar achteraf was mijn test toch echt wel een stuk duidelijker dan de meeste testen hier (terwijl ik juist dacht, hij is niet roze genoeg dus klopt ie wel hahahaha