Heey meiden, Mijn vriend en ik zijn bezig met zwanger worden. Ik heb hem toen het boekje Ik, Papa van Filemon gegeven en dat ging helemaal over de zwangerschap. Nu wil hij heel graag een boekje lezen over na de zwangerschap/bevalling, het eerste jaar zeg maar. Maar op de zelfde manier als dat vorige boekje, dus uit ervaring geschreven als een soort dagboek. Ik zat te kijken naar 'help ik heb me vrouw zwanger gemaakt' van Kluun. Maar ik vraag me af of dat ook over na de zwangerschap gaat. Of hebben jullie een ander boekje die jullie kunnen aanbevelen?
Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt is wel een heel leuk boekje om te geven, maar gaat voornamelijk over tijdens de zwangerschap. Heb helaas geen suggesties voor je.
Baby management voor aanstaande papa's? Is niet echt een dagboek maar wel heel hilarisch voor aanstaande papa's... Je hebt er geloof ik ook de versie voor zwangerschap van ... Baby management voor mannen (met gratis speen) | IkVaderShop
Ik vind Kluun echt om te kotsen Babymanagement voor Mannen is écht leuk. Gaat over hoe je met zwangere vrouwen en pasgeboren baby's om moet gaan, op een typische mannen-manier uitgelegd (en dan dus niet de hahahahahahahakijkeenshoegrappigikditophebgeschreven-manier a la Kluun ).
Was die ook tegen gekomen met me zoektocht. Heb die ook even besteld, kunnen het allicht even doorbladeren. Heb ook nog deze gevonden en besteld: - Men's health vaderbijbel voor echte mannen bol.com | Men's health vaderbijbel voor echte mannen, Jan Peter Jansen | 9789400501843... Hoera! Je bent papa! - bol.com | Hoera! Je bent papa!, Simon Brett | 9789044736007 | Boeken Maar je krijgt er wel heel veel voor terug - bol.com | Maar je krijgt er wel heel veel voor terug, Bastiaan Ragas | 9789400503625... - Voor het eerst papa bol.com | Voor het eerst papa, Lionel Pailles & Benoit le Goedec | 9789044731514... Iemand die deze boekjes toevallig gelezen heeft? Of man-/vriend-lief?