wat denken jullie dat dit is??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Anais, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi allemaal

ik heb deze cyclus nogal moeite met men ei vinden.
    Ik neem nu van dag 3 tot 7clomid en dan wachten op ei.
    men vorige cyclus was 45 dagen dus dit zou een korte worden(tussen25 en 34)

nu heb ik met kruidvat ovutesten getest en op dag tien had ik een positest.maar dag erna was de lijn dunner.wel had ik een kleine vehoging an temp.(0.1)

dan de dagen erna ook getest en ook posi maar ook die lijn werd de dag erna dunner.ook was men temp. ineens heel hard aan het zakken en mijn uitscheiding aan het veranderen naar niet vruchtbaar.

dus als je kijkt zou je denken dat ik men ei idd op die donderdag(dag 10) gehad zou hebben...maar ben toch heel onzeker hoor.vind die temp. verlaging zeer raar :S

wat maken jullie hiervan??

2b07fe Ovulation Charts

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik kan geen ei op maken uit je temp.. Je temp moet toch echt met minimaal 0.2 graden stijgen en vervolgens hoog blijven.

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Schiet me net te binnen maar je hebt toch niet altijd een verhoging?ik ben hier al enkele dames tegengekomen die dit niet hadden en op het einde van hun cyclus toch zwanger waren(duidelijk bewijs van een ei dus)

mijn gyn zei dat temp.en naar je uitscheiding kijken niet nauwkeurig genoeg was voor een ei te vinden...

nuja ik doe het dus wel maar ja :S

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Is dit de eerste keer dat je clomid gebruikt?
    En hoeveel mg gebruik je?
    Ik gebruik zelf al 8 maanden clomid, met 50mg geen ei, met 100mg een cyclus van ongeveer 40 dagen en met 150mg een cyclus van ongeveer 28 dagen. Dit is allemaal bevestigd door tempen, ovu-testjes en 7 dagen na de vermoedelijke eisprong progesteron laten prikken.
    Je temp stijgt altijd na je ei o.i.v. progesteron, mits je tempt volgens de regels, bij jou kaartje kan ik jammer genoeg echt geen eitje vinden.
    Suc6!

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi

ja dit is de tweede maal met clomid 50
    de eerste keer had ik een ei(temp.slijm.testen waren posi)
    ik teste toen met sentitest en die waren duidelijk maar ja nu heb ik Kv en met deze raak ik niet wijzer :S die zijn nu drie dagen posi...

groetjes!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ik zou zeggen gewoon doorgaan met de ovu testen, soms zie je een dip in de temperatuur voor de eisprong.
    En sommige ovutesten geven altijd een licht streepje maar echt een dikke vette streep voor ovulatie.

Succes

Deel Deze Pagina