Ik kon de 'normale' show je baby topic niet meer vinden! Op de meeste zit al een slotje. Dus vandaarrrrrrrrrrrrrrrrr Show je baby. *Er zijn geen voorwaarden aan verbonden
1ste foto:Onze 2de trots 2de foto: kan onze 1ste trots niet achterwege laten al is hij geen baby meer hihi samen met zijn biebie boertje pinjo zoals hij de kleine noemt
Wat een mooie kindjes! Mijn 2 meiden staan in mn avatar (mn oudste is al 4, dus vandaar dat ik geen foto heb geplaatst) Liefs, DD
Mooie kindjes hoor allemaal En de vrouwelijk S Mira ziet er weer zo mooi uit. Dan laat ik mijn wondertje ook nog eens zien waar we zo trots op zijn.
View attachment 180846 Mijn 'baby' hihi, formaat van een baby heeft hij niet meer maar hij is nog steeds officieel een baby.
aaaah Lydia,nog even en je mag jullie kleine meid in je armen sluiten,spannend hoor,we wachten op je foto. Veel geluk de komende 2 weken! Liefs Petra
Dit is onze kleine/grote man.....officieel geen baby meer he,maar het blijft mijn kleine mannetje.... View attachment 180860
prachtige kindjes, allemaal! Zien er ook allemaal zo heerlijk vrolijk en gezond uit Hier trekt ie een gekke bek