Wat denken jullie dat dit kost?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 25 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Bedankt voor de tips!

Over waardevermeerdering heb ik niet nagedacht. Ons plan is om nu alles te vervangen. Tegen de tijd dat het dan weer versleten is zijn wij rond de 65. Dan zijn de kinderen de deur uit en is het huis te groot voor ons 2en. Dan willen we wel gaan verhuizen. Tegen die tijd is het huis ook al lang en breed hypotheekvrij.

@pque, hoe heb je dat met douchen gedaan? Had je een mobiele douche gehuurd?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    #42 Jo79, 26 nov 2018
    Laatst bewerkt: 26 nov 2018
    Ik ben al behoorlijk vaak verhuisd en ook met bestaande bouw en slopen kun je veel doen in weinig tijd met een goede planning. Veel werklui zijn het ook wel gewend dat ze niet de enigen zijn die bezig zijn.
    Ik neem tenminste aan dat er meerdere partijen aan werken.
    En er gaat altijd wel wat mis met een levering, dingen die beschadigd zijn, vergeten te leveren enz.
    Gelukkig is er in dit geval maanden de tijd om te plannen en is het een bekend huis, dus je weet wat er evt. aan leidingen verlegd moet worden en hoe.

Oh, zo’n Dixie huren is misschien ook wel een idee. Ook eens gedaan met een verbouwing waarbij de w.c. ook verbouwd moest worden.

3. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Nee, we hadden geen douche gehuurd. Zijn nu nog met zn tweetjes en zijn bij vrienden gaan douchen :)

4. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Met het leggen van vloeren overal in je huis moet je wel rekening houden met alle meubels die er staan en aan de kant moeten, dat levert zeker vertraging (en extra kosten) op...

Deel Deze Pagina