hoi meiden even een vraagje als ik buk om bijv de hond aan te lijnen heb ik hele erge buikpijn onder in me buik en als ik dan ga zitten dan heb ik druk op me vagina kan het zijn dat de kleine aan het indalen is? ik kan wel me gyn bellen om het te vragen maar dan laten ze me gelijk komen en daar heb ik even nie zoveel behoefte aan dus dacht vraag het gewoon even hier as donderdag moet ik weer voor controle dus dan vraag ik het gelijk maar misschien zijn hier ook dames die het ook hebben alvast bedankt
Hoi hoi Ik heb ook een druk op mijn vagina als ik hurk dat komt door de vk doordat de baby is ingedaald. Want bij mij ligt hij al vast in mijn bekken. Dus het zou daar in derdaad door kunnen komen Grt
we zullen het donderdag even vragen aan me gyn dan zal ik het wel horen 2wk geleden lag het nog in stuit maar voel het nu wel anders schoppen dus hopelijk is het gedraaid
bij mij zit de kleine flink in de weg bij bukken.. Ik zit nu deels in de ziektewet, omdat mn werk als verzorgende niet prettig is om te doen met al dat bukken .. Vooral bij t helpen met iemand te douchen..
bij mij ook een niet zo prettig gevoel; ook niet als ik een been wat hoger optil om een laars aan te krijgen.... denk dat t door t indalen komt; want onze uk is vandeweek ingedaald (weet niet of ie al helaam vast ligt met hoofdje maar wel ingedaald)
ik zit nu in me verlof nu 3wk hoor maar das vanwege me bloeddruk maar nu ik me daar goed bij voel wil ik eigenlijk wel wat doen hier thuis maarja bukken doet echt zeer dus maar nie doen dan mag ook nie van me man hoor maarja vind het zo rot als hij alles moet doen hij werkt ook hele dagen hij zegt wel dat hij het nie erg vind maar toch voel ik me der nie fijn bij maarja wat nie gaat gaat nie denk ik dan maar