wat denken jullie dat het wordt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama1990, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik had voor mijn zwangerschap, en zelfs de eerste 3,5 maanden NIKS met meisjes.
    Pas sinds kort sloeg dat gevoel onverklaarbaar om!
    Snapte er niks van! Ik had toch zo een hekel aan roze en dat meisjesgedoe eromheen?!
    Ineens trok het me zo ontzettend aan. Jongetjes boeiden me werkelijk niks meer....
    Ik zag alleen maar roze, roze en roze.

Toen ging er wel een belletje rinkelen, hoor. Was ervan overtuigd een meisje te krijgen.

En dit is gisteren tijdens onze 20-wekenecho alleen maar bevestigd!
    Jeetje, wat ben ik in de zevende hemel, zeg :)

2. Lentel

Lentel Actief lid

27 okt 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    ik denk dat het een jongen wordt, maar mijn intuïtie laat me nogal vaak in de steek. Bij ons eerste kindje zat ik er ook compleet naast.

Mijn man denkt dat hij nu een dochterke zal krijgen, misschien is het wishfull thinking na onze zoon.

De chinese geslachtsbepaling (astrologie) op internet wijst steeds naar een meisje.
    Gisteren heb ik over mijn buik gependeld, het resultaat was een meisje.
    Toen een vriendin over mijn buik pendelde, was het resultaat een jongen.

Morgen op controle, dus misschien weet ik dan meer ?

Liefs Lentel

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Lentel, nu je het zegt.......
    De Chinese Kalender heeft bij mij toen ook een meisje voorspelt :)
    En het klopt :)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Maar ik vond mijn gevoel toch doorslaggevend.

5. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Leuk om te lezen. Mijn schoonfamilie inclusief vriend denken eerder een meisje. Ik denk zelf een jongen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er met 50-50 vragen vaak naast zit, maar we wachten rustig af :D

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou mijn echos zeggen een meisje en er was echt geen piemeltje te bekennen.Maar ik heb een aantal dingen gelezen over dames die tot de 36 week te horen kregen dat het een meid was en er toch een jongen uit kwam!Nu heb ik al 2 jongens en wilde al altijd een meisje en dit word ook nog eens de laatste,maar ik ben doodsbang dat de gyn straks zeg oeh kijk nou het is een jongen haha heeft ie wel pech want bijna alles is roze :) :) :).Maar ze zeggen dat als ze een jongen zien dat ze dan wel 100 zekerheid kunnen geven en bij een meid niet.Ik zie het wel als ik beval en als het uiteindelijk dan toch een jongen is ben ik ook hartstikke blij hoor als hij maar gewoon gezond is

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou, zowel de Chinese kalender als de pendel zeiden bij mij 'jongen' en 't is toch echt een meisje :)

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik denk weer een meisje. Mensen denken een jongen omdat ik een heel ander zwangerschap heb nu met de tweede veel misselijk wat ik bij de eerste niet was. Maar over 1,5 week weten we het waarschijnlijk.

Weet dat een ander zwangerschap niet wil zeggen dat het geslacht ook anders is.

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik en mijn man hebben heel sterk het gevoel dat het een jongen word en mijn man weet het zelfs zeker, maar met de 11 weken echo zei ze dat het een meisje werd, we denken nog steeds dat het een jongen word we moeten de 20 weken echo maar afwachten om te kijken wie er gelijk krijgt zij of wij :D

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Weet je wat de gynaecoloog tijdens onze 20 wk echo zei?: "Het WORDT niks, het IS al een jongen of het IS al een meisje vanaf de eerste dag dat men in verwachting is. Als het nu nog wat moet worden is er wel wat mis" Had ie ook wel gelijk in natuurlijk.

Ik had vanaf het begin van de zwangerschap al het gevoel dat we een meisje zouden krijgen en dat blijkt dus te kloppen. Ik moet zeggen dat ik altijd al heb geroepen dat de 1e een meisje zou zijn, maar waarschijnlijk is dat gewoon toeval.

Saskia

11. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb echt werkelijk geen idee. Het maakt me ook niet uit wat het wordt, maar heb ook helemaal geen voorgevoel of what so ever. Morgen heb ik mijn 20 weken echo dus hopelijk is meneer of mevrouw lief genoeg om zn handjes naar boven te houden......... :p

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij me dochter zij me gevoel een meid en dit klopte haha. had toen zo de nijging naar roze etc terwijl ik die kleur zo haat whaha. nu wist ik vanaf dag 1 zeker dat het een jongen was en was er zo zeker van dat ik zelfs de kast al vol hing met babykleding. tijdens de echo vroeg ze, wilt u weten wat het wordt zei ik o een jongen haha en dat was het ook. mijn voorgevoel was dus bijde keren erg sterk.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Bij mij is het heel gek: ik denk dat het een jochie is (dat gevoel heb ik als ik de echo zie), maar als ik nadenk over na de bevalling heb ik steeds beelden van een meisje in mijn hoofd, hahahahaha! Ik snap het dus niet meer :D

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Bij de eerste was ik er tot de 20 weken echo van overtuigd dat het een meid zou worden en na de echo ben ik van gedachten veranderd en wist ik zeker dat het een knul zou worden. Wij hebben het niet gevraagd bij de echo. En het werd inderdaad een knul. Nu was ik er vanaf het begin van overtuigd dat het een meid zou worden, maar aangezien ik dat bij de eerste ook dacht, vond ik het nog niet zo boeiend, maar tijdens de 20 weken echo bleek het inderdaad een meid te zijn.

15. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Wij denken een jongen :D
    Tot nu toe heeft mijn gevoel me nog nooit in de steek gelaten (2x jongen en 1x meid )

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij denken allebei een meisje, gewoon een gevoel, geen voorkeur!
    Dinsdag zullen we het eindelijk weten :D

Deel Deze Pagina