Hallo, ik heb begrepen dat een combinatietest niet makkelijk vergoedt wordt. Weet iemand wat het kost als je het zelf moet betalen? Groetjes
Ik dacht zo ongeveer een 130 euro. Ik hoop dat ik het helemaal goed heb, kan zijn dat ik er iets naast zit, maar het is best duur. Groetjes lucky.
als je onder de leeftijd van 35 zit wordt het niet vergoed, ik weet van de nekplooimeting dat deze 35 euro zou kosten vlgens mijn verloskundige. de prijs van een combitest zou ik niet weten
Hoi, in dordrecht kost de combinatietest 115 euro! dit is volgens hun een anderwoord voor de nekplooimeting. en idd zelf betalen als je jonger bent dan 36 of er aanleiding/ziekte voor is. zo voor mij krijg ik t terug heb ziekte van crohn en behoorlijk beroerde medicijnen gehad. dus vandaar succes
Ik begreep van mijn VK dat de combitest 125 zou kosten als je onder de 35 jr bent en dat hij dan niet wordt vergoed.
ik heb em door de gynacologe laten doen en die zei dat ze de test er bij de verzekering tot nog toe nog steeds met succes doorheen drukken, maar dat dit waarschijnlijk snel afgelopen zal zijn. koste mij dus niets, dit was in groningen in het martini
Geen idee wat de test op zich zelf koste maar ik was 27 jaar toen die werd gedaan (inmiddels 28) en alles is vergoed door het CZ. Ps hier bied de vk deze test standaard aan, ongeacht of er reden toe is.
Wij kregen een rekening van 151 euro. Het voorafgaande consult bij de gyneacoloog kregen we vergoed, 130 euro hebben we zelf betaald. -> vu ziekenhuis in Amsterdam + Spaarne in Heemstede lieve en leuke echoscopiste daar, ze nam alle tijd en heeft alles laten zien!
ik heb vrijdag gebeld en ze zeiden dat ie 127 euro kost en ze raden iedereen aan de rekening gewoon te declareren omdat hij toch vaak wel vergoed wordt door de verzekeraar....