Hallo, Over een paar weken hebben wij de 20 weken echo. Maar... we kunnen geen oppas vinden voor ons zoontje van anderhalf... Hoe hebben jullie dit gedaan? Kun je je kind meenemen naar een 20 weken echo of mag het niet eens? Groetjes, Hanna
Heb toevallig gisteren uitleg gehad bij de verloskundige en brief over 20 weken echo meegekregen en hierin staat dat je geen familie en/of kinderen mag meenemen, alleen je partner.
Hoi, Ik neem mijn jongste dochter morgen mee dan heb ik de 20 weken echo het scheelt dat ze bij echt elke echo mee is geweest en rustig op de stoel gaat zitten kijken etc totaal geen last van der. Of het mag weet ik eigenlijk niet maar ben alleen en een oppas heb ik gewoon niet.
hier mag het ook niet !!! Ik zou als je je kindje mee wil nemen , ook nog iemand anders meenemen , vor het geval het echt niet mag ...Hier zag ik regelmatig vaders met de kleintjes in de wachtkamer zitten en die mochten pas komen bij het bespreken van de echo ...
Hoi hoi, Hier in de regio mogen kinderen ook niet mee met de 20 weken echo. Mijn verloskundige noemde het, en het stond ook in de informatie die ik van tevoren mee kreeg. Enkel de partner kan mee. Als reden erachter is de kans op slecht/verdrietig nieuws en dan moet je je aandacht en focus kunnen richten op datgeen de VK je vertelt. Ik kan me voorstellen dat als je geen oppas hebt, je wel graag je kindje mee wilt nemen. Zoals hier al voorgesteld, denk ik dat het dan goed is nog iemand mee te nemen die eventueel je kindje kan vermaken in de wachtkamer. Succes bij de echo!
Hoi, Ik heb dus net voor de zekerheid gebeld en ze mag gewoon mee. Heb der uitgelegd dat ik gewoon geen oppas heb en er niemand is die met me mee kan nou zeg ze geen probleem je dochter is altijd mee naar een echo en weet hoe of wat. Haha ja die gaat op de stoel naast me zitten en kijkt vol verbazing rond etc. Ben wel blij dat het hier wel mag anders had ik een probleem.
gelukkig maar , en als er geen andere oplossing is moeten ze het ook maar goed vinden , toch .. Ik vond het zelf wel fijn om zonder kinderen te gaan
Bij de vorige zwangerschap ging mijn dochter ook mee en nu bij deze gaan ze allebei mee, ze vonden het vorige keer helemaal geweldig bij de termijnecho!
hmmmm ik ga ook maar eens informeren denk ik, ik wil mijn 11 jarige dochter over een goeie 2 weken meenemen naar de 20 wkn echo
Ik heb mijn zoontje met de 20-weken echo gewoon meegenomen. Moet wel zeggen dat ik er gewoon vanuit ging dat het geen probleem zou zijn. Fijn dat het bij jouook geen probleem is. Veel plezier morgen!
hier stond ook dat het eigenlijk niet mocht. Maar m'n ouders zijn meegeweest naar de 20 - weken echo bij de 1e. Wel hebben we het ter plekke gevraagd hoor (we zouden daarna doorrijden naar de 9 maanden beurs) of ze mee naar binnen mochten, anders zouden ze in de wachtkamer blijven. Nu bij de 2e is onze dochter thuis gebleven bij de 20 weken echo. Bij de 12 weken echo was ze er wel bij, en dat was al geen succes . Maar had het niet anders gekunt, dan had ze toch meegegaan. In geval van nood zou m'n man dan wel met haar de gang op gaan.
11 jaar lijkt me geen probleem toch , je kunt het haar goed uitleggen dat ze stil en rustig moet blijven. mijn zoontje van 1,5 mocht niet mee, stoorde teveel en terecht vind ik , het is wel balen als je geen oppas kunt vinden spinnekop
Hoi, Mijn dochter is net 3 jaar geworden en is gelukkig echt rustig ze is al met 6 echo´s mee geweest en weet ook wel dat ze wat rustiger moet doen. Nou maar hopen dat het morgen ook weer zo is haha.
Hmm, ik denk dat we toch maar even goed naar een oplossing moeten zoeken. Want eigenlijk zie ik het zelf ook niet zo zitten om ons 1,5 jarig zoontje mee te nemen. Die blijft echt niet zo lang op schoot zitten! Die heeft het al gehad in de wachtkamer, ben ik bang.
Ik heb voor mijn dochter (16 mnd) een oppas geregeld, want ik wilde haar er gewoon niet bij hebben. Ik wilde me kunnen focussen op dit kindje en er optimaal van genieten Zonder dat manlief onze kleine meid moet entertainen En idd, stel dat er slecht nieuws was, dan wil je er ook geen ongeduldige, grijpgrage dreumes bij hebben.
had met 12 weken echo alleen zoontje bij me.... met 20 weken, vriend, zoon en dochter..... Ze zijn ook naar pretecho's meegeweest etc. Zoontje neem ik sowieso overal mee naar toe... ik vind het een soort: "voorbereiding op"...... en hij leeft nu ook heel erg mee met dingen... nu is hij er vooral mee bezig, hoe en wanneer de baby eruit komt.... heb hem dus ook filmpjes laten zien van bevallingen.... (geen heftige).... alleen bij de bevalling, zijn ze er niet bij.....
ik zou het niet willen, als er wel iets mis is, wil ik niet dat de kleine alles mee krijgt en ons zo uit het lood geslagen zien, daarnaast duurt het te lang voor zo´n heel kleintje en wil ik volledig geconcentreerd kunnen zijn.