Als je ei echt op dag 17 was, dan zou dit een innestelingsdip kunnen zijn. Was je ei echter op dag 13, dan zou ik nu met je temp stijging er maar eens een testje aan wagen!
mama larissa: hhm als ei op dag 17 is geweest ,dan heb ik hem gemist,want heb tot dag 14 geklusd... poppemie:ja mooie stijging weer...nee,ik ga niet testen...ik wacht gewoon mijn nod af... ik voel me niet echt anders dan anders,dus echt wel afwachten.
ja ik kan gerust wachten tot nod!ook al is dat zo spannend hihi wat me wel opvalt is dat ik het erg warm heb pppfff soms echt wel zweten. en heb jij je ei al gespot?waarschijnlijk nog een beetje te vroeg?
Ik weet het nog niet goed, heb zo het gevoel dat mijn eitje al gesprongen is maar deze morgend hebben we nog geklust dus kan ik geen slijmcheck doen . Ben niet helemaal zeker hoor want ik heb mijn thermometer terug in de kast gelegd dus ga enkel af op checks...spannend dus . We hebben in ieder geval al goed geklust de voorbije dagen. Warm hebben...kan een symptoom zijn éh.
poppemie:nou, flink geklust heb je toch al ach ja een keer meer kan nooit kwaad hier ook altijd een probleem met slijm-check,kan dat zooooo moeilijk interpretteren pppffff wel bmm voelen,dat lukt me wel iets beter. mama larissa:dankjewel jij zit ook al op het wachtbankje?
Hihihi Sophie, bij mij lukt het slijmchecken makkelijk maar ik heb dan weer problemen met die bmm. Ik voel die wel maar bij mij komt die precies nooit open te staan . Waarschijnlijk voel ik verkeerd hoor maar ik weet wel dat ik ooit 1 keer echt een gaatje gevoeld heb maar sindsdien nooit meer....gek éh!
Klopt Sofie, 6dpo nu voor mij en voor t eerst aan t tempen (kaartje staat in mijn onderschrift). Volgende week zondag is mijn NOD, maar wachten duurt laaaaaang Heb al een dochter van bijna 16 maanden en van haar was ik in ronde 2 zwanger. Zit nu in ronde 3, spannend dus! Jij zit in ronde 4 zie ik, en een vmk gehad Lijkt me echt zo verdrietig om mee te maken... Ik duim hard voor je dat het raak is deze ronde, ik kom hier elke dag even kijken!
poppemie:hier voel ik altijd een gaatje,maar dat komt ook omdat ik al 3x ben bevallen,dus bij mij staat die altijd open... vreemd dat jij dat gaatje niet vind,want dat voel je toch vrij goed... mama larissa: ja idd dat wachten...dat is er teveel aan! jou kaartje ziet er ook wel goed uit!!mooie hoge temp! ik was meestal ook in ronde 3 zwanger,maar nu duurt het precies langer... ja ben zwanger geworden met nuvaring en helaas een vmk gehad! het was niet gepland,aangezien ik al 3 kids heb,maar wel welkom en nu blijft dat gevoel voor een 4de toch hangen,ook al wouden we stoppen bij 3 kids.
Wauw, al 3 kindjes! Wat geweldig! Snap dat als je vorige zwangerschap wel gewenst was (ondanks ongepland) dat de wens voor nog een 4e kindje sterker wordt. Ik heb sinds mijn dochter 6mnd is alweer de wens voor een 2e, maar mijn man niet, hij vond het te snel. Nu heb ik op de 1e verjaardag van onze dochter mijn laatste pil genomen en gelukkig wel gelijk een normale cyclus. Nu nog zwanger worden haha! Wanneer is jouw NOD?
ja een vrouw heeft vlugger de neiging voor snel terug zwanger te worden dan de man... als ik aanhou op mijn ei op dag 13,dan is overmorgen de 18de mijn nod,maar als ik aanhou op dag 17 dan is mijn nod over 5 dagen ,de 21ste sept...
Nog steeds een mooie temp eh . Ik vind het gaatje wel maar ik voel het precies nooit echt helemaal open staan. Och ja we genieten maar veel van elkaar, dan zal het ooit wel eens raak zijn zeker .
hahahaha moet lachen hoe je het uitlegt poppemie!!! ja,soms vind ik dat ook moeilijk en als ik dat echt niet kan interpreteren dan vul ik het maar niet in...en idd genieten moet je doen,dan blijft het leuk! hier blijft temp nog hoog en gisteren avond ben ik gigantisch misselijk gaan slapen!hopelijk is dat een goei teken!
Waaaw Sophie weer zo'n mooie temp vandaag ....jij bent volgens mij gewoon zwanger hoor ! Ik kom hier elke dag even piepen maar ik denk dat morgen echt wel D-day gaat zijn . Ik heb er een goed gevoel bij in ieder geval. xxx
ja mooie temp!maar durf niet te testen ben bang voor de teleurstelling en als ik moet uitgaan van tempkaartje,moet ik pas over 3 dagen ongi worden,maar dan zou mijn cyclus langer zijn en dat heb ik nooit,ben wel altijd regelmatig... en jij? je ei al gehad of niet? bedoel je voor mij de D-day of voor jou?
Ik denk mijn eitje gisteren of zondag gehad te hebben. Voor alle zekerheid hou ik het op gisteren omdat toen mijn zin in sex ook verdwenen was. Dus mijn NOD is 02/10 . Met D-day bedoel ik jouw hoor ....volgens jouw banner ben je dan officieel overtijd. Wat mij nu ook opvalt aan je temps is dat ze deze keer heel regelmatig blijven, als je dan die van vorige maand bekijkt is dat toch een mega groot vverschil éh! Ik snap je vrees om te testen wel hoor, ik heb me ook voorgenomen om niet meer voor NOD te testen. Heb het nu de voorbije 2 maanden weer gedaan en telkens die zware teleurstelling pffff... Als je nu zwanger bent, hebben jullie weer snel geluk . Wat zijn jullie eenv ruchtbaar stel seg. Ben er een beetje jaloers op eigenlijk . Maar ik duim hoor!!!!
ooh dat heb ik ook dat als mijn eitje is geweest dat de zin weg is!! ik hoop natuurlijk voor jou dat je ook zwanger word deze ronde,dan zitten we op 2 weken verschil qua bevallinsdatum en dat zou heel leuk zijn het is waarschijnlijk jullie 1ste?mijn gyne heeft ooit gezegt dat je tot een jaar moet tellen eer de 1ste raak is,dus je moet niet veel rondes meer gaan eer jij daar aan bent ,dus wie weet is het deze ronde raak! ja mijn temps zijn nu heel regelmatig en daarom denk ik ook wel dat er grote kans is dat het raak is,maar ik ga dus echt wel even wachten met testen. ik test idd daarom ook nooit meer voor nod,je weet nooit wat er mis kan gaan... ik heb nooit last gehad om zwanger te worden,behalve bij de 1ste,daar heb ik juist 1j op moeten wachten,de 2de was ik al 4m zwanger eer ik het wist en toen was de 1ste juist 6 maand en de 3de was ook in 3 maand gefikst dus het zou idd leuk zijn als het nu ook raak zou zijn!