Wil iemand meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nicci1982, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hoi,
    Onderstaand berichtje heb ik op een ander forum staan maar weinig input dus ook even hier!
    Ik krijg t kaartje via mobiel er niet op maar even korte toelichting: temp starte rond 36,6. Ging 31/8 en 1/9 flink omlaag en daarna weer richting g 36,8. Op 9/9 steeg hij naar 37,1 en nu laatste twee dagen weer 36,8. Normaal is alles heel consequent maar deze x niet! Zit nh ook op dag 35 en normaal 29-31. Zou iemand met deze info in t achterhoofd onderstaande vraag kunnen beantwoorden?
    Thnx!

Hoi dames,
    Even een vraagje. Heeft 1 van jullie ervaring met fertillity friend? Volgens dit programma zou mijn eisprong 1 sept geweest zijn. Kan het zijn dat het later nog corrigeert? Ik denk namelijk nog steeds dat het de 8e pas was. Anders zou ik nu ook echt over tijd zijn en ook vrijdag posi moeten testen ?! Mijn lf is normaal max 12 en dan zou ik nu al op dag 15 zitten. Plus mijn ovutest is niet positief geweest. Op de 3e meest posi en daarna niet meer en waren ze ook op.

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi,
    Het is makkelijker wanneer we jouw temp kaart kunnen zien. Bij Fertility Friend kun je rechts boven bij "sharing --> get code" een code krijgen en die hier in jouw bricht zetten, zodat we kunnen mee kijken.

3. Nicci1982

Kan dat deze zijn? 3efd4b
    Vind t allemaal nog niet echt duidelijk. Pas vanmorgen alles ingevuldvoor deze maand omdat mijn cyclus zo raar doet

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dat is een gedeelte van de code. Je kunt beter een van de codes volledig kopieren.

5. Nicci1982

Dacht dat dit het enige individuele stuk was gezoen de rest een website is :-D Het houdt dan helaas op, kan hem op mijn mob niet kopiëren helaas.

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dat is jammer!
    Vuistregel is in ieder geval dat wanneer jouw temp 18 dgn na ovulatie hoog blijft dat kans op ZW heel groot is. Succes!

7. Nicci1982

Alleen is deze ronde voor mij niet duidelijk wat nu hoger is. Het wisselde in het begin veel. Hen nu wel de link erop gekregen dus als je nog zou willen kijkend, heel graag!!!
    Vind het wel spannend namelijk

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi,
    Sorry dat ik nu pas reageer, was gaan sporten.
    Ik denk dat je ovulatie zat. 1 sept is geweest. Daarvoor nl een temp dip en daarna duidelijk temp stijging. Ik snap wat je bedoelt met onduidelijk of het hoog is. Je hebt helaas nu geen andere maanden om ermee te verglijken. Het wordt spannend de komende dagen. Er zijn dames die met 36,8 ZW bleken te zijn. Per persoon is het weer verschillend. Wanneer jouw temp niet daalt en misschien weer gaat stijgen, is het natuurlijk positief!
    Waarom test je niet? Je bent eigenlijk overtijd, toch?

Ik duim voor je.... Duimen .... Duimen..... :)

9. Nicci1982

Normaal is het echt anders bijv 36,6 tot ei en daarna dan 36,9 bijv. Temp blijft dan ook redelijk constant. Temp na 1 sept is weer net zo hoog als begin van de cyclus en niet hoger na de dip. Na 1 sept ook nog klachten zoals bij eisprong gehad en ook wat wit "vruchtbaar" slijm. Dus vandaar dat ik denk dat ik Pas 8 sept mijn ei gehad heb.
    Ik heb vrijdag getest en die was witter dan wit.
    Dacht ga eens vragen bij mensen die meer ervaren zijn. Vandaar ook ff ingevuld omdat er normaal voor mij heel duidelijk een eisprong in mijn temp te zien is.
    Oh ja ovu testen gaven ook niets aan trouwens. Na de 4e niet meer gebruikt omdat ze op waren.

Voel me wel wat anders. Krachteloos en soort spierpijn in mijn buik. Verder geen gekke dingen. Niet te veel hopen want t kan volgens mij nog alle kanten op.

10. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoe jouw cyclus gegaan is, helpt inderdaad niet met de duidelijkheid ;)
    Je zou elke 2-3 dgn kunnen testen zolang geen ongi. Ik ben benieuwd voor je. Laat je weten hoe en wat?
    Ik hoop dat andere dames ook hun mening gaan geven.

Veel succes!

11. Nicci1982

Hoop dat er nog meer zijn die hun ideeën willen spuien. Ben nieuwsgierig. Ga zaterdag aanhouden en dan pas testen. Anders blijf ik aan de gang hihi. Zo moeilijk om niet te testen. En heb dit nu als NOD in gedachten dus probeer t zo te houden. Maar zou best kunnen dat ik zwicht hoor...
    Misschien past ff de ovulatie aan als mijn temp nog een paar dagen hoog blijft?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou juist zeggen dat je eisprong op 8 sept is geweest.

Pas daarna stijgt hij minimaal 0,2-0,3 graden hoger dan alle temps daarvoor namelijk.
    Wel raar dat hij nu weer zakkend is, maar dat kan ook een dipje zijn.

Ik zou dus pas de 22e aanhouden als NOD en er vanuit gaan dat je nu dus een langere cyclus hebt dan anders (wat vaak voorkomt, ook bij een normaal regelmatige cyclus)

13. Nicci1982

Oké fijn dat jij dat ook ziet. Ga er ook wel vanuit ook icm wat ik verder aan klachten gemerkt heb. Denk dat hij langer is door sporten met infrarood band om buik. Een vriendin heeft dit namelijk ook dus lijkt me anders wel heel toevallig. Ga m in ieder geval niet meer gebruiken.

Bedankt allen voor t meekijken! Hou jullie op de hoogte. En mochte iemand anders nog inzichten hebben dan hoor ik t graag!

14. Nicci1982

Ik zou nog even een update doen. ff heeft m nu naar 5 sept verplaatst ipv 1 sept. Komt dichter in de buurt dus. Maar zelf vermoed ik nog steeds 8 sept. Zit dus vandaag volgens ff op 14 dpo en zelf denk ik 11 dpo. Wordt nu toch wel spannend. GEB doe van vorige maand ook ingevuld en die klopt op 1/2 dag(en) na met mijn gevoel. Valt me op dat ff de dag van de dip aangeeft en ik zelf de dag van stijging neem.
    Misschien ga ik morgen testen maar hoop tot zaterdag te kunnen wachten. Normaal wordt ik 11 of 12 dpo ongesteld. Volgens ff zit ik daar dus al 2/3 dagen overheen en volgens mijn berekening us dat vandaag of morgen!
    Heb wel t gevoel gehad dat mijn ongi zou komen maar dat is weer weg inmiddels.

15. Nicci1982

T is raak!!!! Vanmorgen positief getest.

Deel Deze Pagina