Hallo allemaal, ik zit zo te dubben, en weet het even niet meer! ik ben namelijk 6 dagen overtijd, heb last van een hongerig gevoel de hele dag, veel witte melkachtige afscheiding, prikkelende borsten, gister tot 3 uur s'middags alleen maar misselijk geweest. moe en zeurderige (niet pijnlijk) buik, rommelende darmen en mijn ontlasting is zo hard!last van windjws Als jullie dit zo lezen zouden jullie dan denken dat ik zwanger zou zijn? heb zondag een test gedaan en die wan nega wanneer zou ik het beste kunnen testen? hopelijk hoor ik iets van iemand! liefs prissie
hay hay je zou best wel zwanger kunnen wezen want je krijgt dan ook meer afscheiding en zoo dus als ik dit zo lees zou je denken dat je zwanger bent misschien was de test negatief omdat je misschien niet genoeg hcg nog hebt aangemaakt sommige hebben dat later ik zou zeggen probeer over 2 dagen nog is te testen want je hcg gaat met 2 dagen steeds meet omhoog en als je het egt wil weten , raad je egt de zwangerschapstesten van de kruidvat die 2 van 5 euro of cleurbleu digitaal aan die zijn gevoelig en goed succes meid en hopelijk mag je snel positief testen zou wel mooi zijn lekker zwanger voor de feestdagen liefs miriam
Hoelang ben je al gestopt met de pil? Ben je altijd erg regelmatig ongesteld gweest? Al sje al erg lang gestopt bent en en je altijd regelmatig ongesteld bent zou je best zwanger kunnen zijn. Anders zouden hetook echt tekenen van het ontpillen kunnen zijn. Ik zou over een paardagen nog eens testen en is hij dan negatief en blijft je menstruatie uit kun je misschien even langs de huisarts zoudat hij je kan doorverwijzen voor een bloedtest.