Ik heb denk ik een late innesteling gehad. Denk zelfs pas op 10 of 11 dpo. Ik heb er nog een aantal liggen, maar durf niet meer te testen. Bang dat ze lichter worden. had een knaller op de kv 2v5 afgelopen zondag en daarna niet meer getest.
Ja snap ik. Heb je al wel zwangerschapssymptomen? In principe is het natuurlijk als je een knaller hebt gewoon goed en hoef je ook niet meer te testen. Je NOD is ook al geweest toch? Ik vind die eerste weken tot de echo toch zo zenuwslopend, zo ongrijpbaar. Dat je de hele tijd twijfelt of het wel goed zit, kost zo veel energie. En dan denk je dat dat wel minder is bij de 3e maar ik denk dat het toch elke keer weer spannend is.
Ja daarom en heb het idee dat dir dipsticks toch later knallen dan de andere. Het zijn fijne testen om te kijken of je zwanger bent maar daarmee houdt het ook op. Ja beetje. Vooral hoofdpijn, afentoe misselijk en afentoe gespannen borsten. Och man, tis weer zo spannend. Ja morgen of donderdag 5 weken. Dus nu 4.5/4.6.
13 november, Dus nog 2.5 week. Ja ik hoop het ook ja. Zo spannend allemaal. Hopelijk heb jij ook snel een mooie test in handen
Dank je wel. Ik vind de toluna testen trouwens niet heel fijn voor de oploop. De streepjes verdwijnen ook soort van weer. Kijk maar eens. Die onderste is van net. Vind hem niet heel donker. Maar tis met de 5e urine ofzo, dus eigenlijk voor dat best mooi. Wilde eigenlijk niet meer testen, maar twas de laatste. Dus nu zijn ze op.
Oh ja mooie test wel maar snap wat je bedoelt. Dat streepje van mij van gisteren is inderdaad ook bijna niet meer zichtbaar nu.
Als ik hem vergelijk met zondagmiddag, is hij wel donkerder. Denk dat dit echt aan de geconcentreerdheid van mn urine ligt. Maar het maakt je wel zo onzeker, maar ze lopen in ieder geval niet af.
Ja snap ik, je wilt eigenlijk echt knallers natuurlijk. Ik hou er in ieder geval rekening mee dat ze dat dus bij mij misschien ook niet gaan doen.
Doe maar niet nee. Ze zijn ook mega goedkoop natuurlijk. Ach, denk dat hij mooi is voor een midden ochtend test op 4.5
Ik tuur mij suf maar zie niets. Innesteling is gemiddeld 9dpo dus pas daarna hcg meetbaar. Je bent wel erg vroeg nog
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een schaduw zie ofzo . Hij is niet zuiver wit. Gelukkig zijn deze testen niet duur
Haha juist ja! Dat kunnen we wel gebruiken in deze tijd. Al weet ik niet of ik echt wat bijdraag met deze goedkope testjes. Dat is een beetje het gevaar, dan denk je "ach kost toch bijna niks, ik doe er gewoon nog een". Maar ach, ik heb er plezier in. Ik vind het ook altijd leuk om bij anderen mee te kijken dus hopelijk anderen ook bij mij.