Ik voel me een beetje verraden nu. @marievs zei het ook al maar ik had het niet zo erg verwacht. Bedenk me nu dat ik morgen niet naar de Kruidvat kan maar wel Etos dus denk dat ik maar even ga kijken wat voor testen ze daar hebben. Liefst Predictor maar die zijn zo duur. Nou dan ga ik zo gewoon nog zo'n stickie proberen, kan ik ze maar beter zo snel mogelijk op maken. Wie weet heb ik ineens een knaller. Niet grappig.
Ja wij hebben een verleden met veel vroege miskramen dus schot al in de stress gelukkig had ik dus ook kruidvat testen in huis
Etos heeft misschien ook wel van eigen merk? Wel echt balen he. Ze zijn handig om te testen als je niet bezig bent voor een kindje en je het afentoe zonder doet en je menstruatie ineens later is . Ik ging er die woensdag ook echt vanuit dat ik ongesteld ging worden, terwijl kruidvat waarschijnlijk al lang een 2e streepje had gegeven. Maar ja, had er nog maar 1. En wilde die pas doen als ik zeker te weten zwanger was. Daarom lekker opmaken joh..
Ik dacht, ik doe er nog ff een want het kan me nu toch niet meer bommen met die testen. Er staat gewoon een streepje. Ik hoef niet eens echt heel ver te turen. Dus als deze al zo'n streepje heeft... OMG!! Ik word gek! Ik ga morgen andere test halen.
Ik lijk hem inderdaad ook te zien. Is net iets te ver weg en inzoomen werkt niet echt op zp. Ben benieuwd morgen
Zou toch wat zijn als ik dan morgen die andere test haal en ik ineens een knaller heb terwijl ik me de hele week al suf tuur.
Hopelijk kun je slapen. Snap dat je hyper bent. Conclusie... het zijn rottesten... ben blij dat ze op zijn hier. Ik ga wel slapen, ben extreem moe. Kan me niet herrinneren dat ik dit bij die andere 2 ook had. En mn onderbuik doet zeer. Lekker branderig. Ben heel benieuwd morgen.
Ik heb nog een stuk of 7 van die stripjes liggen. Maar goed, morgenochtend in ieder geval daar nog mee testen. En dan ga ik morgen overdag andere halen. Slaap lekker voor jullie! En bedankt voor alle goede raad. Ik zal proberen voor mijn werk nog even een fotootje te posten.
Test dan eens met de 2de urine. Die is veel meer geconcentreerd dan de eerste. Dus opstaan plassen ontbijten testen.
Ik kan proberen met beiden te doen. Moet even kijken wat qua timing lukt want het is altijd zo druk in de ochtend hier. Heb toch nog genoeg testjes liggen.
Weer zo'n vaag streepje. En misschien het ergste van alles.... ik ben wakker geworden met een klein beetje bloedverlies. Ik weet dat dat niks hoeft te betekenen want dat heb ik bij mijn zoontje ook vaak gehad in het 1e trimester, maar toch. Niet hoe ik gehoopt had mijn dag te beginnen. Ik ga straks toch nog even die andere tests kopen en dan denk ik vanmiddag of vanavond daarmee testen.