Ja hoor. Ik weet het zeker: ik ben het zat ~! Ik moet nog DRIE DAGEN voordat de komen en heb me rot geklust, maar niet in de vruchtbare periode omdat mijn vriend alleen in het weekend thuis kwam. Ik heb verder geen verschijnselen (meer) behalve dan dat ik rond en gezond ben (heb ik ook als ik mijn regels heb, dat opgeblazene), ik ben HONDSMOE (heb ik altijd voor mijn regels) en NIET te genieten . (komt door de situatie denk ik) Ik ben potverjoppie de hele maand bezig met vrchtbare dagen, eisprongen en wat dies meer zij en het effect is niks, nakkes, nada. (alhoewel het klussen een prettige bijkomstigheid is) wink: . Laat de boel nou maar komen, dan kan ik tenminste weer opnieuw beginnen. Ik denk wel dat ik de volgende maand een beetje de boel de boel laat, want op een gegeven moment merk je alles aan je lichaam. "Ik voel dit, ik zie dat, ik ruik zo" en dan komt het moment dat je staat te janken op het toilet. Bah ! Excuse me een beetje, maar ik moest het ff van me afschrijven. Zo !! Dat lucht op.
Ooohhhh...ik snap je zo goed!!!!! Elke maand neem ik me voor om niet de hele tijd op het forum rond te hangen, maar het lijkt wel elke maand erger te worden...ik zit nu zelfs al het hele archief uit te pluizen...
Zeer herkenbaar Ik mag hier van m'n vriend ook niet meer te vaak en te lang zitten omdat ik als ik maar even iets lees over meiden die lang bezig zijn of mannen die onvruchtbaar zijn etc. etc. mezelf gelijk weer van alles in m'n hoofd haal. Maar ja, het is ook zo moeilijk om hier niet rond te snuffelen he! En als je dan weer klachten leest en denkt 'he dit heb ik ook!' zit je jezelf weer onnodig blij te maken. Vrouwen zijn ook zoooo erg als ze graag zwanger willen worden
Wacht maar tot ze zwanger ZIJN.... Ik was een klier eerste klas hoor...doodmoe en bijna elke dag zo melig als een deur... Wisselvallig bovendien en met een attitude van 'ik heb altijd gelijk'... Heel erg... Ik heb naderhand wel heel lief mijn excuses aangeboden.....
Je wordt er gewoon krankjorum van. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik nergens op gelet en in ronde twee was - en voelde - ik zwanger. Nu voelde ik in het begin van alles, maar na een korte periode is dit allemaal over. Ik ben er teveel mee bezig. Ik lees overal het aantal % kans om zwanger te worden etc neemt af met je leeftijd en ik heb hetzelfde gevoel als jij ( heb ik geloof ik gelezen). Het feit dat je de boot heb gemist. Ik ben nu 33 en dat gaat al aardig richting 35. Ik weet wel dat zelfs vrouwen in de veertig nog kinderen krijgen, maar het spookt door mijn hoofd. OK ik ben nog maar in de tweede ronde, maar de tijd van iemand in de 20 heb ik niet meer.......
Ja die leeftijd zit mij ook dwars MSU...maar ik probeer erin te geloven...waarom wij niet en die anderen van onze leeftijd wel????? Psies.....
Juist Sandra, je hebt helemaal gelijk. Ik denk ook wel dat ik een kans heb, ik denk alleen dat het iets langer gaat duren in verband met mijn leeftijd. Helaas is geduld niet mijn sterkste kant Hopelijk lopen we binnenkort achter de kinderwagen......
In principe overleef ik het wachten wel, al gaat het niet van harte. Het probleem is, dat je lichaam er zo lekker op inspeelt... Eigenlijk zou het zo moeten zijn: je voelt niets, dus is er niets. Voel je wat ? Gefeliciteerd !! (maar ja, dan had ik mijn zoontje ook niet gehad, want toen heb ik 9 maanden weinig verschijnselen gehad) Je voelt iets aan je borsten en je wilt graag dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, terwijl je diep in je hart weet dat je menstruatie op gang komt... Toch blijven hopen, he. En als het dan negatief is, jezelf afvragen: hoe kan dan nou ? en overstuur wezen.....PFFF Waren we maar zeepaardjes, konden we onszelf bevruchten en de man met de zwangerschap opzadelen...........
@ MSU "Ik moet nog DRIE DAGEN voordat de komen en heb me rot geklust, maar niet in de vruchtbare periode omdat mijn vriend alleen in het weekend thuis kwam." Wat heeft het dan voor zin om te klussen buiten de vruchtbare periode om??????
Ik begin het ook zat te worden!!! EN IK HEB NOG STEEDS MIJN EISPRONG NIET GEHAD!!!! ik klus om de dag (omdat toen ik dat in ronde 4 deed raak was!!! en ik een onreg. cyclus heb) en nu gaat de tijd zooooo #$@#$#$@$ langzaam... Pfffffffffffffffffffff "IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR"
Weet je wat nog het ergste is? Je hangt hier rond om te praten met iedereen maar iedereen heeft ook een andere zwangerschap, en je kan het hebben over alle kwaaltjes die je hebt als je NOD eraan komt maar niemand heeft toch een defenitief 100% zeker antwoord voor je! Alleen de test heeft een antwoord!!! Maar ja omdat je zo onzeker bent ga je het toch maar vragen en put je je hoop ook uit de antwoorden die je krijgt, maar eigenlijk slaat het nergens op!!!
Nou hier zo'n zwangere muts, en heb al beetje medelijden met mijn vriendje.. maar nog meer met mezelf!!!!! Ik voel me zo hondsberoerd, dit had ik echt noooooit verwacht. Overgeven had ik nog rekening mee gehouden maar dat is gelukkig niet, maar ben zo misselijk, zo moe etc etc... (en dat moet de hele wereld weten natuurlijk he) ja ben echt zwanger. Wat dat betreft was ik een prettiger persoontje tijdens het "oefenen" Groetjes Daphne
Meiden, helemaal herkenbaar... Ik kan na een jaar ook rustig zeggen dat het wachten me niet in de kouwe kleren gaat zitten. Het is echt een aanslag op alles wat ik doe. En ik had me altijd voorgenomen dat ik dit mijn leven niet ZO erg zou mogen beinvloeden. Maarja, zeker een week na de eisprong (zit ik nu ook ongeveer) begint het toch een enorme rol te spelen. Wat voel ik hier, pijntjes, dingetjes, nadenken hier en hopen daar. Bah!!! Daarom is het zo lekker om dat hier te kunnen melden en dan ook nog meldingen van meiden zoals jullie hier te zien die dit helemaal begrijpen. Heerlijk! Meid, lucht je hart lekker!!!! Dan ben je het weer ff kwijt!! Ik voel met je mee hoor!
@sandraK: ik moet me schamen zo te klagen want ben nog maar in ronde 2, dus ik kan nog even. @mijnimeel: ik heb geklust om het klussen. Ik vind het persoonlijk een prettig tijdverdrijf en als het dan raak is, is het feest ! Is het niet raak, dan kom ik klagen. En zo hoort het ook ! We zijn hier tenslotte om elkaar te steunen want potverdorie, soms heb je gewoon een duwtje in je rug nodig !