Zwanger maar niet zo voelen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jaimy en remco, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden weet sinds kort dat ik zwanger ben ongeveer 4 weken en 2 dagen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik toen al helemaal hondsziek, maar tot nu toe nergens last van. Ik heb allen helemaal geen honger is dat raar. Nergens trek in maar niet misselijk. Ook geen gevoel dat ik zwanger ben iemand ervaring mee?

2. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Heb ik ook gehad, en de weken daarna was ik hartstikke misselijk en moe, dus dat komt bij jou vast ook nog wel :D

gefeliciteerd trouwens!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik voelde het in het begin ook niet zo. Ik had wel veel van die ongi-krampjes. Maar ja, da's ook niks 'nieuws'. Ik ben af en toe wel een beetje misselijk geweest. En vooral moe! De ene dag heb ik meer last dan de andere, maar over het algemeen merk ik er aan mijn lijf ook maar weinig van.
    (M'n hoofd is een ander verhaal!) ;)

Maar nu ik vandaag weer een goede echo heb gehad, met een vrolijk gymmende mini-Tupp, voelt het wel heel echt aan hoor!

Ik weet het: de weken kruipen in het begin voorbij. Maar ook voor jou komen die mooie echo's en die dikke buik!

4. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi

Ik herken het helemaal.
    Ik weet ook net pas dat ik zwanger ben. Ik weet niet precies hoe lang, omdat ik een vrij onregelmatige cyclus had. Maar ik denk ongeveer 5 weken.
    Ik voel me erg goed. Ik heb ook alleen helemaal geen trek in eten. Maar ook niet misselijk, verder niks.
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook heel misselijk en vreselijk overgeven. Ik weet niet precies meer wanneer dat begon maar volgens mij al wel redelijk vroeg.
    Ik 'voel' me dus ook helemaal niet zwanger.
    Maar de cb digitaal gaf toch echt zwanger aan.

Begin april mag ik pas naar de vk dus ik moet echt nog even geduld hebben.

Liefs J

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Denk dat bijna elke vrouw dat wel heeft in het begin, ook een beetje onzekerheid..
    Als ik niks voel dan heb ik zoiets 'zit het er nog wel?' en dan ben ik weer misselijk, moe, lage rugpijn en dan is het 'ja zeker weten dat het er zit' lol
    Vorige zwangerschap kon ik de eerste 3 maanden amper staan of eten.. zo duizelig en misselijk was ik.
    En nu, helemaal niks.. zo raar..

6. Claudia1977

4 aug 2009
    56
    0
    0
    PA
    near Rotterdam
    Hoi meiden,Ik herken jullie 'klachten' of eigenlijk het gebrek ervan ;)Ook ik heb helemaal geen honger, niets smaakt me. Kan nog niet echt spreken over vermoeidheid. Alleen maar erg pijnlijke borsten that's it. En af en toe soort van menstruatiepijntjes. Dat maakt het best onzeker of het allemaal wel goed zit.Ik mag woensdag eindelijk naar de vk voor een 1e echo. Ik heb 6-1 een mk gehad en ben nu gelijk weer zwanger en inmiddels 8 weken overtijd.

Deel Deze Pagina