knutselen met peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door WesDaan, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Even een vraagje, misschien is er al een topic over maar ik kan hem niet vinden in de zoekfunctie dus dan maar een nieuwe;)

?Ik ben benieuwd wat jullie knutselen met jullie peuter kleuter, en misschien kan ik ideeën op doen.

Hij is graag aan het knippen, plakken, kleien, verven en zo dus vandaar dat ik wel wat wil proberen met hem.

Maar ja wat?

Een kerstboom van papier en dan hem laten beplakken.

Maar hoe maak ik evt. een leuke kerstbal voor in de kerstboom?

Misschien heeft iemand een leuk idee om een kerstman te maken met wol enzo?

Hebben jullie foto's van voorbeelden..

Ik zoek inspiratie ;)

Alles is welkom

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Je hebt van die piepschuimen kerstballen, weet alleen niet waar ze te koop zijn.. Misschien bij de Xenos? Die verven of beplakken..

Je kan als je bijv. fleecestof in huis hebt een kerstman maken van een lege rol wc papier.. Als je geen stof hebt, kan het ook met rood papier..

Wij zijn nu vooral bezig om de 'behangkerstboom' te beplakken met papieren kerstballen etc.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb wel een foto van Sinterklaas;) Maar die kan je natuurlijk ook zo aanpassen dat het een kerstman word..

4. tulip

tulip Niet meer actief

o, ik knutsel alles. Vandaag kaarsen gemaakt, wc rollen en keukenrol laten verven en een vlammetje uitgeknipt en laten kleuren en versieren met glitters.

Ik ben ook bezig aan een knutselblog, maar heb ff geen tijd om alles uit te schrijven nu. Over een tijd hoop ik die in de lucht te hebben.

5. tulip

tulip Niet meer actief

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    op disney junior heb je een knutsel programma 'art attack' daar leren ze van alles. mijn jongen is te jong om te knutselen maar hij kijkt echt graag naar art attact met volaandacht. ze hebben ook n website natuurlijk.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Leuk.. Wilde ik van de week ook gaan doen, maar nog niet aan toegekomen.. Wel mn ma opdracht gegeven om alle lege wc en keukenrollen te bewaren :D

Deel Deze Pagina