5wkn zwanger en vannacht flink bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beeps, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik maak me erg ongerust, met mijn zoontje heb ik nooit een druppel bloed verloren!

gisteravond laat ineens bruinverlies in mijn slipje, schrok me een ongeluk, tijdens het plassen kwam er helder bloed mee, en dat zo elke keer als ik ging plassen vannacht en vanmorgen!! Geen echte stolsels, maar ik ben ook maar net zwanger, wel een beetje slijmerig..

Moet ik me zorgen maken, ik kan de vk pas tussen 13 en 14 bellen, vandaar dat ik jullie even vraag wat dit zou kunnen betekenen.

Verder geen buikkrampen, gewoon bloedverlies, en inmiddels diarree.. maar dat komt denk ik door de zenuwen hieromtrent..

hoor graag van jullie!

Sorry ik zie dat ik deze in het verkeerde topic heb gezet, heb hem opnieuw geplaatst in "miskraam" maar weet niet hoe ik deze moet verwijderen..

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Hiervoor mag je de vk altijd bellen!!!
    Ik zou haar nu gewoon bellen, dat is beter dan onzekerheid. Misschien kan ze je duidelijke info geven en je ondersteunen of geruststellen.

Zelf heb ik hier gelukkig nooit mee te maken gehad, maar heb hier van andere meiden gelezen dat het 2 kanten op kan gaan.
    Er zijn dames die in het begin bloedverlies hebben en dat de zwangerschap gewoon goed gaat, en er zijn dames waarbij bloedverlies eindigd in een miskraam.

Ik hoop echt dat het goed komt. En wil je veel sterkte wensen.

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Sorry ik lees maar half en reageer hier......:)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou ook bellen hoor!!
    Sterkte

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    je kan je vk bellen, maar haalde bij mij niet aan. afwachten was t antwoord. het kan goed of fout zitten. kreeg ook geen echo want daarvoor was t nog te vroeg, schiet je weinig mee op.
    bij mij was t wel foute boel.
    sterkte ermee, hoop dat t bij jou wel goed blijft gaan....

6. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik heb inderdaad gebeld en je hetzelfde verhaal.

kan 2 kanten op, te vroeg voor een echo. Het feit dat ik alleen bloedverlies tijdens het plassen en het feit dat ik geen buikpijn heb, neigt naar dat het goed zit.. maar ik verlies wel veel en zit voor de kritieke 6 weken dus het kan zomaar nog een miskraam worden..

ik word gek van de zenuwen, klote zooi zeg.

bedankt voor jullie reacties!

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey meid,ik heb het ook gehad alleen was ik al verder 10 w. Bij mij begon het ook met oud bloed,geen krampen. Van oud bloed ging het naar vers bloed,maar nog steeds geen krampen. Uteindelijk een echo gekregen en daar zagen we duidelijk dat het foute boel was. Met 6 weken hadden we een goede echo. Uiteindelijk is het een mk geworden. Ik denk dat het in jou geval beide kanten kan opgaan. Ik duim mee dat alles goed zit. Ps ik ben nu opnieuw zwanger en deze keer lijkt alles wel goed te gaan. Ik duim voor je!

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid ik duim voor je maar uit ervaring weet ik dat het heel goed mis kan zijn gegaan.
    Je zou de vk kunnen bellen en je verhaal uit kunnen leggen.
    Misschien willen ze een hcg prik curve doen of een echo maken volgende week.

9. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hmm, ik heb ook bloedverlies gehad. Rood bloed op 6 weken. Maar uiteindelijk bleek het een hematoom (bloeduitstorting) te zijn in de baarmoeder. Deze is vanzelf weggegaan (zie banner). Ik hoop dat het dat voor je is. Volgens mijn gyn is dat zelfs heel gebruikelijk om te krijgen, kan komen van de innesteling en de baarmoederwand die goed doorbloed is.

10. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Beeps, heb je wel nog zwangerschapssymptomen?
    Ik heb met 5 weken een miskraam gehad die begon met bruinverlies, werd al snel rood. Geen krampen. Maar meteen geen pijnlijke borsten meer. Dit was voor mij een teken dat het fout zat.

Daarna wel weer heel snel zwanger gelukkig!

11. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zou ook bellen, het kan 2 kanten opgaan...maar zou de vk om advies vragen.

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Dat zegt ook niet zo veel.

TS heel hard gezegd kan je alleen maar afwachten, en dat is heel vervelend! Maar als het al fout zou gaan (en dat weet je nu eenmaal nooit tot het fout gegaan is zeg maar) is er ook niks wat je er aan kan doen.
    Hou er in je achterhoofd wel rekening mee.

Vroegah kon je pas 2 weken na je ongesteldheidtesten zo werden dus heel veel zwangerschappen gemist en gezien als verlate ongesteldheid heel soms denk ik wel eens dat die vroege testen ook niet allemaal fijn zijn. Bij een late ongesteldheid denk je ahh shit ronde gemist. Nu word het een ander verhaal.. :(

13. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb zelfs 4 bloedingen gehad!
    De eerste bij 5,6 toen zonder buikpijn, en bij 6,2 nog een keer, alleen toen liep het bloed ineens langs mijn benen naar beneden en had ik er ook kramp bij. Wij met spoed naar het zh, maar daar was een mooi kloppend hartje te zien! Bij 8,3 en 18 weken heb ik ook nog wat bloed verloren, wel zonder kramp. Maar onze beeb doet het gelukkig super :) .

14. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor jullie reacties.

De vk zegt ook inderdaad dat het 2 kanten op kan gaan, dat ik geen kramp heb ik op zich een goed teken, maar zou nog kunnen komen. ik verlies ook alleen bloed als ik plas, dus druk zet. Verder verlies ik tussendoor niets.

Het is inderdaad afwachten, te vroeg voor een echo. Voel me er wel heel rot onder, vind het super eng.

Gelukkig ook een paar goeie verhalen erbij, dus ik probeer met beide opties rekening te houden!

Maar vooral die dikkige slierten maken me bang, maar ja, blijft toch afwachten!

Bedankt voor jullie reacties

15. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    net weer geplast.. er kwam niets mee!! alleen een beetje roze bij afvegen. Gaat dit de goede kant op, of zal ik het gewoon al verloren zijn, dan was het wel een korte bloeding van gisteravond laat tot vanmorgen vroeg of niet?

Trouwens op de vraag over symptomen, nee ik had geen symptomen dus kan ik ook niet merken dat er iets afneemt.

16. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik heb er gelukkig persoonlijk geen ervaring mee, maar wat ik zo hier en daar lees, zou je toch wel heftiger en langer hebben moeten bloeden als wat je vannacht hebt doormaakt een miskraam zou zijn geweest. :( Het kan nog steeds 2 kanten opgaan ( maar dat kan het altijd helaas), maar het feit dat het nu gestopt is klinkt heel hoopvol! Sterkte met afwachten. Dat is nog het ergste, je kan helemaal niets doen. :(

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @Beeps ook dat kan beide kanten op. Het kan zijn dat het gewoon door het 'persen' een bloedvaatje geknapt is. Kan ook zijn dat je het vruchtje verloren bent. Dat weet je pas wanneer er een echo gemaakt kan worden over een a twee weken. Met 7 weken kan je vaak al prima een kloppend hartje zien en is een vruchtje 1 cm groot.

18. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Misschien nog een testje doen om te kijken of de streep donkerder/lichter word??

19. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ja heb ik gevraagd, maar de vk zegt dat het hormoon toch nog wel in je lijf zit, dus kan je van een test niet uitgaan.

heel erg rot deze situatie zeg.. bah..

20. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heeft niet zoveel zin, bij iedereen is een test anders! En ik denk dat afwachten de enige optie is, hoe moeilijk ook! Je kan jezelf alleen maar gek maken met testen etc.
    Of je maakt jezelf gek dat de test veel te licht is en het uiteindelijk geen MK wordt, of de test is hartstikke donker en je denkt dat het goed zit en wordt het wel een MK...hoe klote ook, afwachten! :(

TS, veel sterkte deze weken, zal moeilijk zijn! Liefs

Deel Deze Pagina