Hallo dames, Dinsdag word ik ingeleid, en dan ben ik 37+2 Aangezien onze vorige zwangerschap mis gegaan is tussen de 37-38 weken in, willen ze deze keer geen risico's nemen. Nu is het zo dat deze kleine, dwars ligt. Ik heb afgelopen donderdag een draaipoging gehad, en ze is van Stuit naar Dwars gegaan Dinsdag krijg ik nog een keer een draaipoging, en wil ze dan goed gaan liggen, krijg ik gelijk een ballon. Zo niet, dezelfde dag nog een keizersnede. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met een Ballon? En wat zijn jullie ervaringen rondom een keizersnede
Hallo Nicklebackk! Toevallig heb ik ervaring met zowel een ballon als een keizersnede. Mijn dochter is geboren dmv een keizersnede omdat ze in stuit lag. Draaipoging was mislukt. Het is me heel erg meegevallen! Bij mijn zoontje was ik overtijd dus werd ik ingeleid. Ik kreeg een ballon en in minder dan 24 uur tijd ging ik van 0 naar 3 cm. 's ochtends om half 10 werden mijn vliezen gebroken en die avond om 18.53 is hij geboren. Succes dinsdag! ^^,
Hallo, Bedankt voor je reactie Bij mij is het nog een twijfel, hoe en wat. Omdat deze kleine dus eigenwijs is Bedankt voor je mening heb er zeker wat aan
Ik heb wel ervaring met een ballon. Ik werd ingeleid bij 37+3 ivm Hellp syndroom. Ballon werd maandagmiddag rond 15.00 uur ingebracht. dinsdagochtend rond 10 uur had ik al 4 cm ontsluiting. Daarna aan de weeenopwekkers en om 15.00 vliezen gebroken door gyn. Om half 6 is onze zoon geboren. Succes dinsdag!
Misschien een rare vraag, maar krijg je van een ballon ook weeen als ze die hebben geplaatst? TS Ik hoop een mooie snelle bevalling, en spannend dat je nog moet afwachten hoe je beebje geboren gaat worden. Veel sterkte.
hier ook ervaring met een ballon. s ochtends om 8u geplaatst. s Avonds rond 11u viel hij eruit en de volgende ochtend had ik 3 cm ontsluiting en hebben ze de vliezen gebroken.
hier geen ballon, wel vliezen gebroken en infuus met wee opwekkers, is allemaal erg snel en makkelijk gegaan bij ongeveer dezelfde termijn als jou, 37+1, ik hoop dat jullie beebje nog goed draait, succes!
Hier ook ervaring met ballon. Hier op maandag 10.00 erin gegaan, volgende ochtend krap 2 cm. Toen was het even prutsen om hem opnieuw te zetten en daardoor viel hij er ineens uit. Er was in die paar minuten een cm bij gekomen. Weeënopwekkers gehad en 's avonds om 17.40 bevallen. Heel veel succes dinsdag!!