Ik vind hem ook grappig! Gewoon doen hoor...iedereen weet inmiddels hoe dat gaat met fotoshoppen enzo. Hij is gewoon pittig, anders dan anders en een beetje gedurft! Moet kunnen
Gaat er toch ook helemaal niet om wat de anderen er van vinden? Vind je hem zelf te gek dan doe je die lekker! Vind het een mooi kaartje maar zou t ook niet doen met tatoe...gewoon omdat dat niet past bij ons. Maar als dat bij jullie wel zo is of je vind hem juist leuk door de tat DOEN!
Vind hem wel heel orgineel gewoon doen .Het gaat er ook om wat jullie mooi vinden niet wat hun mooi vinden
gewoon doen, als jullie hem mooi vinden! daar gaat het toch om! Persoonlijk vind ik hem ook niet mooi, maar daar gaat het toch niet om
helemaal leuk hoor!, gewoon doen als jullie het super vinden ! (en verschil van meningen hou je toch...)
Als jullie hem mooi vinden gewoon doen. En t lijkt me logisch dat het kindje hem niet echt heeft...DUH? En t is toch zeker jullie kaartje? Je koopt het kaartje die jullie mooi vinden, en dat doe je voor jezelf en de kleine en niet met de gedachte dat iedereen hem mooi gaat vinden denk ik. T is namelijk onmogelijk dat iedereen hem mooi vind. En die reactie...zegt meer over die persoon dan over jullie! Dus gewoon doen!
Ik vind het kaartje ook super leuk .. had hem ook gezien en wij dachten ook van ja die is echt super die nemen we .. maar ja ik heb nu ook weer andere gezien die ik ook leuk vind dus ik kan weer eens niet kiezen.. maar meid gewoon doen niks aantrekken wat anderen daar van vinden want als we dat allemaal moesten doen ons alles aantrekken.. nou waar waren we dan he hihi Dikke kus
waar maken mensen zich druk om. als jullie dat toch leuk vinden! laat iedereen in zijn waarde. gewoon een stoere kaart, lekker doen!