Er staat een streep heel lichtjes. Zelf manlief ziet de 2de streep duidelijk. Lastig op de foto te krijgen. Of iemand moet tips hebben hoe je een foto het beste kan maken. Zien jullie iets? Ben nog vroeg zooooo spannend.
Misschien gekke vraag... waarom slopen je/jullie die testen? Zie het vaker. Zou ff 2 dagen wachten en weer testen... dan moet hij opgelopen zijn....
Op een witte ondergrond leggen in natuurlijk (niet té fel) licht en zonder flits een foto maken. Zonder omhulsels weet ik nooit waar te kijken, dus dan zie ik al snel niks. Nu ook niet dus.
Ik zie ook niks helaas. Sorry Qua foto had ik nooit problemen met deze testen. Zoals eerder gezegd op een witte ondergrond en zonder flits. En oja voorkom je eigen schaduw.
Geprobeerd. Manlief ziet hem echt heel goed nu hij is opgedroogd zie je hem ook beter. Blijft spannend. Ik vind het doodeng. Afwachten of hij op gaat lopen. Dank voor het meekijken.
Zoooo spannend. Ik kon het niet laten en ik heb weer getest. Mijn man zegt meteen ooooo deze is duidelijker. Ik twijfel en wil er nu echt 2 dagen tussen laten. Waarom hou ik die twijfel?
Ik zie ze op alle 3de fotos Op de 2 fotos zonder omhulsel zie ik op de bovenste foto heel duidelijk een 2de streep De foto daaronder met 2 zonder omhulsel zie ik op beide een streep en lijkt de onderste iets duidelijker