Hooii, Ik woon in Den Haag en loop nu bij een fertiliteitsarts bij de MCH Westeinde. Echter, ik ben niet tevreden over de service die zij aanbieden. Weten jullie misschien een goede fertiliteitsafdeling rond Den Haag? Bedankt! Groetjes, Vien
Medisch Centrum Kinderwens (MCK) in Leiderdorp. En er zullen er vast nog wel meer in jouw omgeving zitten, maar die weet ik niet! Succes!
Wij lopen zelf in het maasstad in Rotterdam. Bevalt me prima daar.. Is voor jullie 30 minuutjes net als voor ons. Goede recensie's fijne medewerkers..
Hoi Vien, Ik woon ook in Den Haag en wij zaten ook in het Westeinde.. Beviel ons ook totaal niet. Wij zijn overgestapt naar het MCK (Medisch Centrum Kinderwens) In Leiderdorp. We zijn erg tevreden, zijn geen wachtlijsten en we doen er zo'n 20 minuten over om er te komen.
Het MCK is inderdaad het enige wat in mij opkomt, maar onze ervaring daar was verschrikkelijk. Lag aan de arts, niet aan het MCK zelf, dus misschien proberen om, áls je naar het MCK gaat, je intake bij een arts in te laten plannen die aangeraden wordt door meiden hier die bij het MCK lopen!
Dank jullie wel meiden!! Ik wacht tot ik helemaal klaar ben met Clomid, moet de 150 nog door staan. Indien het niks wordt ga ik naar het MCK.
Rode kruis heeft ook een ferti afdeling. Daar loop ik zelf, bijna geen wachtlijsten en hele lieve mensen. Je hebt ook steeds dezelfde personen.
Ik liep ook in Voorburg. Echt een aanrader. Op de 'ivf-afdeling' twee fertiliteitsartsen, twee dames en een vast team verpleegkundigen. Het is klein en heel persoonlijk. Ook (bijna) geen wachttijden of wachtlijsten, alles gaat goed op tijd, heb er weleens tien minuten moeten wachten maar verder niet. En eenmaal heb ik een maand over moeten slaan voordat ik mee mocht doen die ronde.
ik zit ook in het Diaconnenhuis in Voorburg. Ik heb 2 iui rondes gehad en ben wel tevreden. Mensen zijn er wel vriendelijk. Daarvoor zat ik in het Bronovo voor de onderzoeken, dat vond ik echt verschrikkelijk. Onaardige artsen, het duurde telkens 6 tot 8 weken tot je terecht kon.
het rode kruis in den haag..ben zeer tevreden lieve mensen en steeds dezelfde...na 1e poging ivf zwanger..
Hey meiden, Op aanraden van mijn gyn ben ik me hier ook in het verdiepen. Maar hoe kies je een ziekenhuis ( in zuid-holland dus) om de mmm in te gaan? Ik ben met mijn gyn heel tevreden, maar met de gang van zaken in het ziekenhuis niet. Ze bieden ook fertiliteit aan, maar ik wil dus liever niet in mijn huidige ziekenhuis. Waar moet je op letten en wat moet je allemaal vragen?
Hier zelf goede ervaringen met Medisch centrum kinderwens in Leiderdorp (oke, heb wel vele behandelingen nodig gehad, maar daar kunnen hun niks aan doen denk ik) en hoor ook hele goede berichten over Reinier de Graaf in Voorburg. En ja, hoe kies je een goed ziekenhuis. Geen idee. Ik heb gekeken naar wat ik makkelijk rijden vond. Ook met evt files enz. Maar beide weet ik dat er veel tijd en aandacht voor je is.
Ik zit ook bij Reinier de Graaf. Ben heel erg tevreden. Alles loopt heel snel en soepel. Afgelopen dinsdag geopereerd en 8 april al intake voor de IVF. Wij zijn via de ha doorverwezen naar dit ziekenhuis, heel blij mee!!
Ik zit bij MCK, wij zijn er erg tevreden over. Ze zijn vrij kort en zakelijk maar wel heel duidelijk, laat ik het zo zeggen: Je weet waar je aan toe bent. Wij liepen eerst ook bij de gyn in het zhuis en die zei dat we (na al 10 jaar samen waarbij er echt wel een zwangerschap had moeten zijn en na 3 vmk'en) dat we nog een half jaar met ovulatietesten in de weer moesten, dan IUI, dan IVF. Ik ben voor 2nd opinion naar MCK gegaan en na de onderzoeken daar bleek dat zelf proberen, IUI en zelfs IVF voor ons niet mogelijk was maar dat we meteen met ICSI moesten starten. Goede uitleg waarom enz. dus zijn we er gebleven! Veel succes met je keuze