Wanneer zal ik een testje wagen? We zitten in ronde 10, nu op dag 28. Mijn cyclus is de afgelopen maanden onregelmatig. De eerste 7 rondes was het steeds 33 dagen, maar ronde 8 en 9 heb ik een cyclus van 32 en 30 dagen gehad. Ook heb ik in de eerste helft van deze cyclus teunisbloemolie gebruikt (voor een kortere/regelmatigere cyclus) en de tweede helft tarwekiemolie (om een evt innesteling te bevorderen). Ik ben nu al sinds 3 dagen heel erg moe, heb iets meer slijm en sinds 12 dagen al last van mijn tepels.. Waneer zou ik testen, ik heb nog een vroege test liggen..
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Als je een KV 2v5 test hebt, zou je op 10 dpo (10 dagen na ei) misschien al positief kunnen testen.
Nee, ik weet echt niet wanneer mijn eisprong is geweest helaas.. Ik begon vanaf dag 16 van de cyclus 'eisprongverschijnselen' te krijgen.. Nu zit ik dus minimaal 9 dagen na mijn eisprong en maximaal 12 dagen erna.. Ik heb een kv testje in huis liggen.. Morgenvroeg doen?
Ik zou geloof ik wachten tot de dag na je langste cyclus dag! Als je dat zo lang kan volhouden Suc6 en laat het even weten als je getest hebt