1e ronde HELLUP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SunFlower85, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik heb me sinds vandaag aangemeld op deze site, omdat het me leuk lijkt om er met jullie over te praten.
    In juni ben ik gestopt met de pil , sinds december eindelijk (hopen we ) fatsoenlijk ongsteld.
    Dus sinds eind December zijn we begonnen met het 'klussen'.
    30 December ongesteld geworden , maar liefst een hele week lang.
    Maar daarna ovulatietesten gehaald, eerste paar dagen niks, daarna heel licht streepje, wel had ik last van wat slijmverlies dus dacht dat mijn ovulatie geweest was.
    Nou kreeg ik vorige week donderdag alweer van dit slijmverlies.. Heel vreemd.. dus ik ovulatietest gedaan en ... Positief.. maar nu al 7 dagen ... dus snap er niks van...
    Wel af en toe met vlagen misselijken sinds een paar dagen echt super gevoelige tepels en een beetje ook aan de borsten.

Is dit nu van het ontpillen of zou het in 1 keer raak zijn ?? ...
    pfff ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met julie ervaringen!

Liefs

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi,

Tja dat kan allebei helaas..... De meeste meiden hebben last van ontpillen, maar er zijn genoeg hoopvolle verhalen waar het in 1 keer raak is.
    De enige manier om zekerheid te krijgen is een testje te doen, dan weet je iets.
    Onzekerheid is hoe dan ook niet fijn en kan ook nog eens er voor zorgen dat de menstruatie uitblijft.

Hoe dan ook, ik hoop dat het voor je in 1 keer raak is!!!!!

Succes!!

Deel Deze Pagina