onze uk is nog niet aan het indalen, en dat terwijl ik toch al over de 37 weken ben. mijn vk zegt dat dit rond de 37 weken gebeurt en dat ik me nergens zorgen over hoef te maken, maar ik lees hier toch dat het meestal zo rond de 34-36 weken al gebeurt. heeft er iemand ervaring met laat indalen, of misschien helemaal niet van te voren en pas bij de geboorte? op zich maak ik me ook geen zorgen, maar het idee dat ik meteen moet gaan liggen als de vliezen breken vind ik zo raar idee.....
idd gaan liggen ander heb je kans dat de navelstreng al naar buiten komt voor je king en dan woor de zuurstof voor je kleintje geblokkeerd...speodkeizersnee als gevolg (dat had een vriendinnetje van me en een andere hierzo van het forum is bijna 39 weken en nog geen ingedaande beeb)
bijna 40 weken en nog geen indaler... kan geen kwaad hoor, als je straks ween krijgt zakt ie vanzelf mee naar beneden. En idd als je vliezen breken kan ie ook naar beneden zakken, maar idd dan gaan liggen en vk bellen.. zijn gewoon hele eigenwijze kindjes
Gebeurt wel vaker hoor. De kindjes die nog niet ingedaald zijn, dalen in bij de geboorte dus dat komt helemaal goed! Sterkte met de laatste loodjes!
Bij mij was de eerste ook nog niet ingedaald en begon pas tijdens de weeen. Mijn vliezen hebben ze zelf uiteindelijk gebroken. Maar heb vaak ter instructie gehad wat ik moet doen, mochten mijn vliezen breken. Het is niet zo dat als je bij de Albert Hein ofzo in de winkel staat en je vliezen breken, je daar op de grond moet liggen, je mag eerst naar huis, wel is het verstandig dan iemand met een auto te bellen en niet op de fiets terug te gaan, mocht je daarmee heen zijn gegaan. en dan bij thuiskomst of van te voren vast de VK bellen.
Mijn schoonzusje was op vrijdag op controle geweest (toen 37,5 week) en hij was nog niets ingedaald. Zondagnacht is er een zoon geboren. Zo snel kan het dus gewoon gaan.
leuk zo'n eigenwijs kindje van wie zou hij/zij het toch hebben de volgende controle bij de vk is dinsdag, en als het indalen dan nog niet is gebeurd dan moet ik even in het zh een echo laten maken.... is ook gewoon standaard procedure, doen ze schijnbaar dan bij iedereen. ben benieuwd, maar ik voel nog niets anders de laatste paar dagen