Hallo allemaal, Wie heeft er ovulatie/zwangerschaps-testen gebruikt van 123 thuistesten en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Toevallig. Heb daar gister met iemand over gesproken op t forum. Zij was er goed over te spreken. Ik heb ze gisteren ook besteld. Ben benieuwd. Ga voor t eerst ovulatietesten gebruiken.
Ik vond ze ook erg fijjn! Zijn gewoon goeie testen. Ik deed ze vanaf dag 10 tot aan mijn ei,en heb hem altijd gevonden met de 123, daarnaast als ik een twijfel testjes had had ik de cb er bij om te kijken of de smiley er ook stond, en dat was altijd zo !
Bij mij ook prima gewerkt! Deed tijdens de donkerste test voor de zekerheid vaak nog een cb met smiley en klopte altijd.
Ik vind de ovulatietesten van 123 super aangenaam om mee te werken.Ik heb er nog geen zwangerschapstesten van gekocht dus daarin kan ik je niet verderhelpen. Heb er nu van Z&K en sensitest maar toch zweer ik nu bij 123!
Erg persoonlijk denk ik. Ik kon er echt helemaal niets mee. Streepjes bleven heel licht. De test werd nooit echt positief. Terwijl de dipsticks van een ander merk (Z&K) met dezelfde urine wel een mooie knaller gaf.
Ik heb de zwangerschapstesten gebruikt.. ze bleven mooi wit en dat klopte helaas ook 😉 Ik had zo'n voordeel pakket boor 11.50 en in totaal 16 testen.. mooie prijs toch!?