hey meiden nee de geslachtsecho is bij de 20 weken echo op 26 januarie haha dus nog 10 daagjes wachten de voetjes zitten rechts links is het hoofdje de voetjes komen de laatste 2 seconden pas in beeld omdat hij/zij op een boebeltje lag haha kon je het niet goed zien.. ja idd de echoscopiste zei ook van deze meting kan je nergens vanuit gaan want het ligt er gewoon niet goed voor. ik heb ook een flinke speklaag er nog tussen zitten he` dus ik vond dit beeld duidelijker dan de vorige echo`s allemaal hahaha maar links is hoofdje rechts zijn de beentjes.. dat kan je ook alleen goed zien op het filmpje... ennuh meiden zo gauw als ik het weet kom ik het hier melden hoor...
hey meiden nee ik weet het nu nog niet hahaha beebje lag zo in een houding dat ze de 20 weken echo ook niet af hebben kunnen maken.. maar ze hebben wel de hersentjes gezienwas goed,geen klompvoetjes,goed gevuld maagje en blaasje,en linkerniertje was ook goed.. 9 februarie mag ik weer terug komen voor poging nummer 2 whahhaa zal wel is 2 echo`s plaatsen.. ik zag tussendoor 3 streepjes 100%zeker want ik schreeuwde jaaaa ik zie 3 streepjes.. maar die echoscopiste was zo chaggie en zei.. nou zo werkt dat niet hoor... dus weg gevoel weer hahaha kijk het gezichtje hahha met erboven zijn/haar voetje
Haha, die baby van jou houdt het wel spannend, nu al aan eigenwijsje.... Het allerbelangrijkste is dat het kindje, voor zover ze kunnen zien, gezond is en het goed doet daarbinnen. De rest is maar bijzaak. Maar we horen het dan nog wel, he....
hey meiden eindelijk een goed berichtje vanuit hier wij moesten er om 12 uur zijn entoen we daar aankwamen bleek het dus dat we niet in de agenda stonden??? achteraf dus wel maar met een andere naam hahahaha nou om half 1 mochten we meenaar de kamer.. wat een gezellige gyneacoloog was dat zeg.. hij zette dat echo apparaat op mijn buik en alweer binnen 2 minuutjes zag IK de beruchte 3 streepjes de gyn bekende eerlijk dat hij het tot nu toe nog niet had gezien hahaha toen ging hij alles na en alles is helemaaalll gezond.. ZE!! WEEGT NU ONGEVEER 500 GRAM.. EN ALLES KLOPTE PRECIES het hoofdje kwam uit op 22weken en 5 dagen... en toen kwamen we bij de billetjes en de gyn keek me aan en zei wat jij dus net gezien hebt.. (de 3 streepjes) ik zei ja!!!! hij zei daar had je helemaal gelijk in.. wij riepen alle 3 een meisje??? hij zei jaa een meid.. haahha we zijn zo blij nu hoeven we geen nieuwe naam te verzinnen hahahahha tot nu toe is onze DOCHTER kerngezond...... heel; beweeglijk en zag er echt goed uit..