Ik heb de vk gebeld en ga volgende week woensdag heen voor een echo om te kijken of alles weg is. Fijn gesprek gehad met haar. Gistermiddag bij mijn moeder geweest, die zag natuurlijk direct dat er wat aan de hand was haha. En op aandringen van haar heb ik gistermiddag ook nog de huisartsenpost gebeld. Die konden natuurlijk niks doen, hoefde ook niet te komen. Maar was mijn moeder in ieder geval iets gerustgesteld Ik hoop dat het vloeien snel minder gaat minder gaat worden, gisteravond hele erge buikpijn gehad dus ik denk dat ik het vruchtje wel al verloren ben. Ik wil jullie bedanken voor de steun en de lieve berichtjes. En hopelijk gaat het nu niet weer 2,5 jaar duren voor ik weer zwanger ben.
zo jammer dat het slecht is afgelopen... ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben !
Wat verdrietig zeg.. Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger! Goed dat je het nog even laat checken bij de vk!
heel veel sterkte meid! maar ik heb begrepen dat je na een mk extra vruchtbaar bent. dus ik hoop dat het snel weer raak is voor je.
Dank je wel! Ja ik wil er wel zeker van zijn dat er niks is achter gebleven. Ze heeft een afspraak van 20 minuten voor me ingepland, dus dat is heel fijn dat ze even de tijd voor me nemen. Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap!