Hoi, Ik heb afgelopen cyclus een temperatuurkaart bijgehouden en nu blijk ik zwanger te zijn . Nu heb ik 2 dipjes gehad, eentje op 5dpo en eentje op 11dpo. Puur uit nieuwsgierigheid vraag ik mij af welke dan de innestelingsdip geweest kan zijn. Ik heb geen andere kleur afscheiding gehad of bepaalde krampen of iets anders, dus aan mijn lichaam was het niet te merken. Wel waren mijn testen op mijn nod nog erg licht, ze worden nu natuurlijk donkerder. Kan het dan zijn dat de innesteling pas op 11dpo was? En als de innesteling later was, ben ik dan ook later uitgerekend of blijft dat gewoon hetzelfde? Veel vragen ik weet het, maar ik vind het gewoon heel erg interessant . Oja, mijn kaartje staat in mijn handtekening.
Allereerst gefeliciteerd! Ik lees even mee, heb ook precies op 5dpo een kleine dip en ben heel benieuwd welke kant het nu opgaat..
Dankjewel! En spannend voor jou. Ik las dat een dip tussen de 2 en 6 dpo niks betekend, maar door mijn kaartje heb ik daar mijn twijfels bij. Tenzij de innesteling natuurlijk op 11dpo was.
Dat is helemaal niet te zeggen. Een dip tussen 2 en 6 dpo betekent waarschijnlijk niets inderdaad. Maar.... je hebt helemaal niet altijd een innestelingdip. Dit omdat als je temp al zou zakken (niet aangetoond dat dit altijd gebeurd), je hem ook maar net te pakken moet krijgen met tempen. Misschien is je dip namelijk helemaal niet 's ochtends, maar 's avonds. Dus wellicht is geen van je dipjes een innestelingsdip. 5 dpo is te vroeg wellicht, en 11 wellicht te laat.
Oké, leuk dat je reageert! Ik heb zelf ook zo'n vermoeden maar ergens denk ik dat mijn testen dan al donker hadden moeten zijn op mijn nod.
Dat zegt niets hoor. De een maakt nu eenmaal meer hcg aan dan de ander. En positief testen 1 of 2 dagen na een innesteling lijkt mij dan weer stug eigenlijk. Ach, maakt het uit. Je bent zwanger!!
Haha dat is waar, ik hoop het komende jaar geen kaartje meer nodig te hebben Vind het wel leuk er meer over te weten, en dat weet ik nu