Wat denken jullie, heeft het nog zin ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bibu, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doorgaan met ovulatie testen ??

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MammaMirtje

13 jan 2007
    37
    0
    0
    housemam
    bergen op zoom
    balen meis, snap je frustratie ook heel goed.

maar is het niet beter om het met de temperatuur methode te gaan doen, dan heb je een duidelijk beeld op gegeven moment+ dat het je geld bespaard.

2. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik zou eigenlijk stoppen en volgende maand weer beginnen, alhoewel deze paar stripjes kun je nog opmaken natuurlijk, maar als ik het zelf was was ik gewoon gestopt,

als je gewoon door geklust hebt, dan heb je toch net zoveel kans op een zwangerschap, of zie ik dat verkeerd?

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Dat is misschien ook wel het frustrerende, nu hebben we gewoon doorgeklust en niet het eitje gevonden maar er wel elke dag heel erg mee bezig geweest.

Nou ja misschien werpt het snel zijn vruchten af.

Liefs, Bibu !

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi bibu

Ik zou je aanraden eerder te beginnen met testen.

De LH piek komt altijd s'middags op vandaar niet met ochtendurine. Ik doe het meestal tussen 14u en 16u. Je ziet duidelijk verschil tussen smiddags en smorgens testen, heb ik ondervonden.

Hier op de site heb je er, 10 plus 2 zwangerschapstesten voor de helft van dat geld , ongeveer.

irisje

6. Niet meer actief

Tempen ;)
    En als je ovutesten wilt gebruiken, koop ze dan van deze site (matcare) stuk goedkoper meid! en net zo goed..ik heb ze ook gebruikt..harstikke duidelijk!

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik vraag me af hoe jullie het volhouden 4 uur lang niet naar het toilet te gaan?

Ik ga zo een testje doen (30 min)..... maar loop al zeker anderhalf uur op te houden.

Pfffff niej makkelijk hahahaha

Iemand tips?

8. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Bedankt voor alle tips weer, vandaag weer geen smiley. Maak deze verpakking op en dan moet ik ook ongesteld worden.

Irisje: nog eerder beginnen dan dag 9 bedoel je ? Als mijn eitje dan eerder is geweest zou ik weer een cycles van 21 dagen hebben en ben ik nu al overtijd.

Hopelijk is dit alles de volgende ronde niet meer nodig en als dat wel zo is ga ik zeker jullie tips gebruiken en ook een poging wagen om te beginnen met tempen.

Bedankt weer, Bibu !

9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Hoihoi

@ Bibu, Ja eerder vanaf dag 7 zou ik beginnen.
    Je eisprong kan vroeger komen, ook in een cyclus van 28 dagen of meer.

@daantje je hoeft je plas niet op te houden.Gewoon smorgens plassen en smiddags weer.

irisje

10. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    even een reactie ik heb de ovutesten van hier gebruikt al twee maanden met temperaturen erbij. ik krijg twee dagen een test met licht streepje en daarna weer niets en twee dagen ervoor ook niets op dag 12 en dertien dus lichte streepjes test smiddags om twee uur. na vier uur niet plassen en ophouden bijna niets drinken. dan mijn temperatuur die gaat bij dag 15 stijgen elke dag iets hoger. dan geeft fertility een kruis bij dag 15 al twee maanden en zelfde temperatuur verhoging enz. waarom worden dan de streepjes niet net zo donker of donkerder dan de controle streep ik ga er vanuit dat er bij de dunne lijntjes de eisprong er aan kwam. iemand hier ervaring mee. o ja voor degene met de vraag over geen eitje wel menstruatie je krijgt als je geen eisprong heb gehad wel je menstruatie in de meeste gevallen.

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Maar er staat dat het minimaal 4 uur in de blaas moet zitten?
    Hoe voer jij de tests uit Irisje?

Liefs

12. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Gewoon als ik voel dat ik smiddags moet plassen doe ik de test.

@ Jorinda , Ik heb ook meestal vage testen. Het ligt volgens mij hoeveel lh hormoon nodig is om het eitje te laten springen.
    Ik had nu een hele vroege eisprong en denk dat er veel lh hormoon nodig was om het eitje te laten springen omdat ik aan de vroege kant was.Gok ik.

liefs irisje

13. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ik gebruik dezeronde ook voor het eeerst ovu testen
    mat care
    ik doe vanaf 12:00 tot 16:00
    rond 16:15 oe ik de test