Au.. Tijdens t vrijen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MirandaV, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedeavond dames,

Mijn ovutest was vanmorgen beduidend donkerder dan voorgaande dagen.. Nog niet heel positief maar oke toch deze vraag

Ik had gisteravond en vanavond geklust met me man en pff als die te diep ging (sorry) deed het zooveel pijn.. Normaal nooit last van! Maar kanndat komen door nadere eisprong ofzo?

Meerdere dames er last van?

Liefs xx

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou goed kunnen hoor. Volgens mij ligt je baarmoedermond laag tijdens de eisprong zodat het makkelijker wordt voor de zaadjes om omhoog te zwemmen.

Je partner kan dan tegen de baarmoedermond aan stoten en dat kan pijnlijk zijn.

4. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik heb dat ook. Ze noemen dat ovulatiepijn. Ik heb daar altijd 3 dagen last van en dan doet het ook pijn tijdens de sex. Gewoon wat rustiger steden :)

5. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ligt je baarmoeder niet juist hoger tijdens je vruchtbare dagen? Bij mij in ieder geval wel...

6. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ik heb hier ook last van, mijn baarmoedermond krampt zelfs enorm soms. Ik denk dat dit vrij normaal is. Fijne dingen he, die hormonen ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik had het ook!
    Maar wat ik ook niet snap......je bmmond ligt toch juist laag naar het einde toe van je cyclus? En juist hoog als je vruchtbaar bent?

8. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    :)hoog als je vruchtbaar bent wat het is goed als je vriend diep in je klaarkomt

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe kun je dan die last hebben?

10. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Het moet wel van me ei vandaan gekomen zijn denk ik.. heb net een knaller van een ovu test gehad.. xx

11. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb het rond mijn eisprong ook gehad. het deed gewoon echt zeer. maar ja, ik wou wel doorgaan ;) met goed resultaat :D
    ik had het nog niet eerder zo gehad trouwens.

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik kan me nog herinneren bij de 10de ronde dat ik voor me eerste kindje ging dat ik ook pijn had en die ronde was het ook raak.. en ronde 1 tm 9 helemaal geen last gehad.. hmm.. nou we gaan het heel gezellig maken komende dagen en hopen op een knaller op de zwangerschapstest over 2 weken :D

Deel Deze Pagina