Vorige week een hsg gehad op CD 9, vanwege bloedverlies pas CD 11 kunnen klussen. De week voor het hsg, mocht ik niet klussen van het ziekenhuis. Volgens mijn tempkaartje en ovulatietest CD 11 een eisprong gehad. Wie is er ook zwanger geworden van 1x sex op dag van ovulatie? Bedankt voor jullie reactie.
Grappig ik stelde de zelfde vraag ongeveer alleen wanneer spreekt men op de dag van de eisprong? ik heb rond 23.30 geklust en of smiddags (laten we van savonds uitgaan hooguit 20.30 me ei gehad dus ben 24 uur is dat nog op de dag van de eisprong of heeeeeeeeeeeeeeel dichtbij me positieve smiley was 8:30 die ochtend en savonds laaaaat geklust
maar als je posi ovu test heb vanaf dat moment kan je ei binnen 24-48 uur komen dus hoeft niet speciaal dezelfde dag heb je ook ei voelen springen?
Ik voel mij best lullig bij het lezen van al die verhalen om dit te schrijven. Sorry voor de dames die al lang bezig zijn. Wij waren bij onze eerste gelijk in rond 1 zwanger. Maar of dat gebeurd is tijdens de eisprong. Ik had die avond wel een positieve ovulatie test. Dus waarschijnlijk een dag voor de eisprong geklust. Voor ze zekerheid de dag erna ook nog maar geklust Met onze tweede ook weer in ronde 1 zwanger. Flink geklust rond de ovulatie, helaas werd dat een vmk op naar de volgende ronde! Dus het kan wel gewoon goed klussen rond de ovulatie. Maar zaad blijft wel even leven dus de kans bestaat dat het raak is hoor als je op de dag van een positieve test klust. Je eisprong is dan na 12 tot 48 uur toch? Voor de zekerheid nog een keertje extra klissen! Ik duim voor je dat het gelukt is!
Ze vroeg wie na 1x klussen (dus eenmalig ) gelijk zwanger is geworden Begrijp hoe je denkt!! succes in volgende ronde en dat het weer gelijk raak mag zijn
mamava, volgens ovulatie en tempkaartje CD 11 een eisprong. Die dag ook een drukkend gevoel in onderbuik, dit heb ik altijd rond mn eisprong.
Ik ook geklust op de dagen rondom de eisprong. Echter ben ik erg onregelmatig ongesteld (40+). Als ik mijn 'gemiddelde' pak, zou ik woensdag ongesteld moeten zijn geworden. Dat was niet. Wel dinsdag/woensdag van die ongesteldheidskrampen gehad, maar geen bloedverlies te bekennen. Woensdag een testje gedaan, maar die was negatief. Morgen nog maar een testje doen... En anders laat de menstruatie op zich wachten lijkt me zo... Dus ja...het zou nog kunnen. Maar ronde 1 heb ik dus niet gered haha.
Ik ben zwanger geworden van één keer van mijn tweede. Sex in de vruchtbare tijd maar op ovulatie...geen idee. Bij eerste 11 rondes en nu... De 15e inmiddels... Het kan verkeren....
Ik heb "ja" gestemd. Omdat ik niet temp of iets anders deed om mijn ovulatiedag te bepalen, weet ik niet of het op de dag van was, maar ik weet wel dat het met één keer seks (op 2 februari) raak was deze keer. Het was toen een hele tijd geleden en de week erna was ik ziek, dus toen kwam er ook niks van. Dus.
ik heb 2 dagen voor positieve ovu-test geklust en daarna 1 dag na positieve ovu-test geklust. En nu ben ik zwanger~!
Hier dus niet zwanger geworden van 1x op dag van ovulatie. Helaas op naar de volgende ronde. Deze mag gesloten worden!
wel in de week van de eisprong geklust.. waren 4 maanden bezig en die 4e maand had ik zoiets van ach vind het allemaal wel best..had een dipje dat het nog niet gelukt was..en toen die maand in de week van eisprong maar 1 keer geklust verder niet en kijk mijn banner..dus het kan wel echt 1 keer klussen en verder niets...terwijl die overige 3 maanden volop bezig geweest en ovutesten bij houden etc en niks..!! en toen ik zoiets had van pfff het lukt nooit en heb er zo geen zin meer in was het raak!!