Wie kan mij helpen aan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Deze projector voor aan het bed.

Mijn dochter van vier is dol op haar hello kitty en pfffff nu is ie stuk gegaan en duurt het erg lang voor ze in slaap valt. Wij dachten tja ze is vier dus ze kan onderhand wel zonder maar het geeft haar een beetje een soort van veiligheidsgevoel. Zeker midden in de nacht als ze wakker wordt uit haar slaap, je hoort haar dan slaan tegen haar bedrand waar dat ding aan hing....best zielig vind ik.
    Nu kan ik m dus nergens in Nederland meer bestellen, overal is ie uitverkocht. Heb al zoveel plekken gezocht. Had ik m besteld op een site en betaald bleek ie daar ook uitverkocht...grrrrr. Ik heb ook al met vtech gemaild maar ook zij stuurden me naar die ene site. Helaas dus....
    Nu vroeg ik me af of iemand van jullie m ergens kunnen vinden op een Nederlandse site (anders zingt ie niet in het Nederlands) of iemand die m thuis heeft en er niks meer mee doet:)

Hier een link van een site die m heeft....india of zo:x
    Vtech Hello Kitty Soothing Projector(Pink) - Buy Online with Best Prices @ Shopping.IndiaTimes.com

Dank je voor het kijken alvast! :D

2. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
  3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Ja dat klopt staan er wat, maar ben zo bang dat die het na twee weken ook niet meer doen...waarom doen mensen m anders weg?
    Heb er wel op geboden btw maar hoopte eigenlijk het liefste gewoon een nieuwe te kunnen kopen online

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Omdat hun kind wel echt te groot er voor is? :)

Het is maar een idee natuurlijk..

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha dat dacht ik ook..

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Pffff ja dat is de mijne ook...maar ja ik zoek verder;)

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Als je meisje echt zo aan dat ding gehecht is dan zou ik er gewoon 1 van marktplaats afhalen. Niet alles van marktplaats is halfgaar hoor;)
    Mensen zetten er dingen op waar niet meer naar om gekeken word, gekregen en niet leuk, kind te groot ervoor enz.
    Tuurlijk kan het een keer gebeuren dat ding snel kapot is. Maar kan met een nieuwe ook..
    Mijn vtech ding was binnen een week kapot. Gelukkig nog te koop hier in de winkel.

Koop zo vaak iets op marktplaats en nog nooit iets gekocht wat kapot was of snel kapot ging. Mobiek, projector, babyfoon enz.

8. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik heb er 1 voor je liggen.

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0